מתעניין בנושא הקמת אתרים? הקמת אתרים הוא הליך חשוב המבטיח את עלייתם לאוויר באופן בו תכננת, ובמועד לו ייחלת. על מנת להקים אתרים כמו שצריך, חשוב שהבנייה תהיה משוכללת ויעילה, במסגרתה האתר יפעל ביעילות ותחת ביצועים טובים. כמו כן, חשוב לאבטח את השרת, ולדאוג לכך שפריצתו תהיה אקט מסובך ומורכב. בנוסף לאלה, ישנם עוד פרמטרים חשובים שמומלץ שיהיו באתר שלכם, והם יובאו במקבץ הטיפים שלפנייך:

דאג לכך שתוכל לעדכן את אתרך לבד

חשוב לדאוג שעדכון האתר ייעשה על ידיך בלבד, מבלי הזדקקות לביורוקרטיה מיותרת במסגרתה תיאלץ להתקשר לחברה שבנתה לך את האתר שתעשה זאת בשבילך. הדרך המומלצת ביותר לעשות זאת היא לדאוג שהאתר יהיה בנוי על פלטפורמת קוד פתוח כמו וורדפרס.

דאג להקמת דף נחיתה

עצה זו טובה במיוחד לבעלי האתרים העסקיים. בדף הנחיתה תוכל לאפשר ללקוחות פוטנציאלים להשאיר פרטים ולגשת לאתר. גם אם לא מדובר בפרטים המחייבים תשלום, אנשים רבים יראו בכך חדירה לפרטיות, ולשם שכנועם להישאר מוטב להציע להם תמורה קטנה ונחמדה: לימוד משהו קצר בן פחות מדקה באמצעות סרט, או באמצעות קבלת מסמך שימושי קטן בו החומר יוסבר.

דאג לבחירת שרת אחסון בעל נפח שתואם את משקל האתר שלך

במידה והחברה שבנתה לך את האתר מכילה שרת בהיקף מוגבל מכך, אחסן את האתר בחברת אחסון אתרים מקצועית המציעה היקף גדול יותר.

בצע בדיקות לאתר בטרם ההעלאה, ובדוק את יעילותו

בדיקת היעילות היא מעבר על כל שלבי האתר וזיהוי מצבים בהם לא נדרשת פניה לשרת אך היא מתבצעת בכל זאת: שליחת הודעה שנכתבה בעמוד מסוים – לאותו העמוד, עדכון מספר המבקרים באתר כל פעם שמבקר ממשי נכנס אליו, ועוד פעולות – עשויות לבצע פניה מלאה לשר. בדוגמאות רבות מספיק שרק החלק המעודכן באותו עמוד יתקשר עם השרת באמצעות AJAX, מה שיחסוך לכם את טעינת העמוד כולו מחדש.

דאג לרכוש את דומיין האתר לבד

במידה וחברה חיצונית רכשה את הדומיין עבורך, היא עלולה לשמור אותו לעצמה גם לאחר עזיבתך. במצב זה לא תוכל לחזור ולהשתמש בשם שלך במידה ותחליט להקים שוב את האתר עם חברה אחרת ולכן כדאי תמיד לבצע רכישת דומיין באופן עצמאי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *