בשנים האחרונות, אנו עדים לתופעה הולכת ומתרחבת של עסקים המקיימים את כל אמצעי השיווק והמכירה שלהם באמצעות רשת האינטרנט. עסקים אלו, מתבססים לרוב על יכולות מיתוג, שיווק ופרסום ייחודיות ברמת האונליין, ובחלק גדול מהמקרים, רוב הפעילות השיווקית שלהם מתרחשת רק במרחב הוירטואלי. מה הופך את העסקים הללו לסיפור הצלחה? וכיצד גם אתם תוכלו לקחת חלק בהצלחה, על כך ועוד בשורות הבאות.

המסחר המקוון- העתיד הצרכני של כולנו

על פי דעת מומחים שונים בענף האינטרנט, השיווק, המסחר והצרכנות, היקף העסקאות המבוצעות אונליין ברשת האינטרנט ילך ויגדל בשנים הקרובות, ולא רחוק היום, בו אחוז נכבד מהיקף ההוצאה השוטפת של כולנו יתבצע באמצעות אתרי מסחר מקוונים.

עם כניסת הטלפונים החכמים לתוך הכיס של כולנו (תרתי משמע), היקף המסחר ברשת האינטרנט רק הולך וגדל, וזאת בשל הזמינות שמעניקה לנו אפשרות הגלישה במכשירי הנייד בכל רגע נתון. אחד מהתחומים הנפוצים ביותר לקידום העסקים והמטרות העסקיות שלכם באמצעות מכשירי הסלולר, היא במסגרת עיצוב ופיתוח אפליקציות, המאפשרות לכם לא רק להרחיב את קהל היעד הנחשף למוצרים והשירותים שלכם, אלא גם להגדיל באופן משמעותי את היקף המכירות המקוונות שלכם.

עיצוב אפליקציות לעסקים הוא למעשה הליך המשלב בין יישומי האינטרנט השונים לבין עולם המסחר והשיווק. אם בעבר הרחוק, בעל עסק שהיה מעוניין לחשוף ולמתג את מוצריו ושירותיו, היה נאלץ להשקיע "הון תועפות" בתרחישי פרסום שונים ויקרים, הרי שכיום, עלויות עיצוב אפליקציות הן נמוכות (באופן יחסי), והן מאפשרות לכם ליהנות מאופציית מיתוג ממוקדת יותר.

אם בעבר הרחוק, בעלי עסקים היו נדרשים לפרסם במדיה ארצית על מנת להגיע לכלל האוכלוסייה, ומתוכם למקד את הפנייה לקהל הרלוונטי, הרי שכיום, באמצעות פיתוח אפליקציות ותכנון נקודתי בהפניית הפרסום לקהל רלוונטי, תוכלו לצמצם את היקפי תקציבי הפרסום שלכם, וליהנות מיכולת ממוקדת יותר המגיעה באופן נקודתי לקהל הרלוונטי לכם.

כיום, כמעט כל אפליקציה חכמה או כל אמצעי פרסום ושיווק אחר באינטרנט או בסלולר מצויד במגוון כלים סטטיסטיים, המאפשרים לכם לנתח את פעולות הגולשים בכל רגע נתון, ואף לפנות אליהם באופן ישיר ולשאול את דעתם בנוגע למוצרים והשירותים השונים אותם אתם משווקים.

מגוון הכלים הסטטיסטיים בשילוב מגוון הפונקציות הטכנולוגיות העומדות לרשותכם ברשת האינטרנט ומכשירי הסלולר, מאפשרים לכל אחד ואחת מבעלי העסקים שלכם, לגבש תכנית שיווקית ופרסומית שתוביל אתכם להצלחה באופן מהיר יותר, מקצועי יותר וחסכוני הרבה יותר.

מידע מקצועי בנושא זה תוכלו למצוא באתר https://www.blanko.co.il/

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *