מעוניינים בהקמת אתר אינטרנט? במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע על הקמת התשתיות לאתר שלכם. אנו נסביר לכם אודות כל מהלכי הבסיס בהם חייב האתר שלכם על מנת שיוכל לשבת על רשת האינטרנט בבטחה, ולהוות נכס מניב עבורכם. הקמת אתר אינטרנט מכילה בחובה את תהליך הבניה, אולם ישנם עוד סעיפים רבים אחרים שעליכם לקרוא ולהפנים. במאמר זה הכנו עבורכם מקבץ טיפים הכרחי אשר יסקור את כל סעיפי הבסיס בדרך להקמת האתר:

דאגו לאיתור דומיין DOMAIN פנוי

חשוב מאוד להקפיד לבצע קניית דומיין בצורה נכונה. עליכם לבדוק היטב את האפשרויות השונות, מה יהיה הכי קליט והכי נכון לאתר שלכם ולבצע רכישה מהירה. שימו לב כי מדובר בתשלום אשר מתחדש מידי שנה ועליכם לזכור ולהתייחס למייל התזכורת שתקבלו מחברת הדומיינים על מנת שלא יבוטל הרישום שלכם ואחר יוכל לקנות אותו.

דאגו לאחסן את האתר על שרת

בקשו זאת מחברת בניית האתרים אליה פניתם. במידה ואין באפשרותה לעשות זאת, אתרו חברת אחסון אתרים חיצונית יכולה לעשות זאת עבורכם. חשוב מאוד לחפש את השירות הזה לא לפי המחיר, אלא לפי האיכות, כך שתוכלו להיות בטוחים כי בכל בעיה יהיה לכם אל מי לפנות.

דאגו לרישום לאתר סליקת כספים

אתר זה יתחבר ישירות לחשבון הבנק שלכם, ויגבה את הכספים מן הלקוחות שלכם. ניתן בכל שלב להעביר ממנו את הכסף לחשבון הבנק שלכם: עבור סכומים קטנים תשלמו אחוזים של ריבית לאתר זה, ועבור סכומים גדולים לא תשלמו כלל ריבית בחלק מהמקרים, הכל תלוי בחוזה שלכם.

דאגו לרישום לאתר בניית רשימות תפוצה

שירות זה נועד לאפשר לכם לשלוח ללקוחות שלכם הודעות באמצעות האמייל. שליחת הודעות באופן חופשי דרך תכנת אמייל רגילה להרבה לקוחות היא פעולה אסורה ברוב ספקיות האמייל, שלא יהססו לסגור את החשבון שלכם עקב כך.

בדקו את האתר שהוקם עבורכם והתחקו אחר טעויות עיצוב את תכנות

במידה ונתקלתם בטעויות של חוסר סימטריה, או אפילו טעות אבטחה בעמוד המוצר שלכם, דווחו על כך לחברת הבניה וודאו כי היא תוקנה. במידה ואינכם יכולים לעדכן מהבית את האתר, בקשו מן החברה למצוא פתרון לבעיה זו על מנת שתוכלו לבצע את העדכון הדרוש בלי לחכות לנציגי החברה שיעשו זאת עבורכם באמצעות שיחת טלפון.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *