המחשבים בבית ובמשרד "מפוצצים" במידע ובתוכן. יש כל העת צורך בשדרוג יכולת הקיבולת של המחשב. לפעמים זה נראה כמו בור ללא תחתית. אנשים רוצים ואוהבים לשמור דברים ,מסמכים ,כתבים ,תמונות ומה לא. אנשים לא ממהרים להיפטר מחומר , גם לפעמים שהוא כבר לא נחוץ. לעיתים אנשים שוכחים לדלל קובצי מחשב לא נחוצים. לעיתים שומרים משהו במחשבה שאולי יזדקקו לו בעתיד. כך או כך, המחשבים מתמלאים בקצב גבוה, ונוצר צורך באחסון החומר הנ"ל במקומות אחרים. חברות העוסקות בתחום של אחסון אתרים יכולות לתת פתרונות לבעיה זאת. חברות של אחסון אתרים יכולות לתת עוד פתרונות ועוד שירותים לאנשים חברות או מוסדות שזקוקים לכך.

 

איך מתבצע אחסון אתרים?

 

לקוח שמעוניין בשירות של אחסון אתרים. צריך ליצור קשר עם חברה כזאת. הלקוח מקבל סיסמא ומאחסן את האתר שלו באתר של החברה נותנת השרות. החומר מאוחסן בתוך חוות שרתים ענקיות . כאשר הלקוח זקוק לחומר הוא פשוט מקליד את הסיסמא שקבל. החומר נשלף מהמאגר  ומוצג לפניו. פרוצדורה מאוד פשוטה ויעילה.החומר זמין כל ימות השנה בכל עת. הוא כמובן מאובטח מפני חדירה של גורמים זרים ומקבל גיבוי לעסק שלו. ארגונים גדולים ויחידים יכולים לנצל את השירות הזה. יתרונו בכך שהוא מייתר את הצורך לעסוק בענייני לוגיסטיקה. ונותן להם אפשרות להתעסק בעיקר בתוכן.

 

בחירת חברת אחסון אתרים

 

בחירה של חברת אחסון נתונים צריכה להיעשות לפי מספר קריטריונים.  קריטריון חשוב ראשון הוא המוניטין של האתר. היכולת שלו לתת שרות טוב ולפתור בעיות במהירות.  יש גם חשיבות לאפשרות של הקצאת מרחב אחסון נוסף לפי הצורך. צריך לבדוק גם את היכולת של הספק לתת שירות נוסף. שאלת המחיר חשובה אף היא. צריך לזכור ששדרוג של מחשב בבית או בעסק עולה אף היא כסף. כך, שבכול מקרה יש צורך בהוצאה כספית. יש לזכור גם שהחומר שנשמר בחברת אחסון אתרים עובר גיבוי. לעיתים אנשים שוכחים לגבות את החומר במחשבים שלהם.לאחר שקלול כל הנתונים האלו, צריך מזמין השרות להחליט אצל מי להפקיד את אחסון האתר שלו. בכל מקרה מדובר בצעד חשוב ומודרני.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *