אתר אינטרנט מעוצב ומזמין הוא חובה כמעט לכל בית עסק. על מנת להעלות את האתר לרשת יש צורך בהעלאתו לשרת על כל מרכיביו של האתר, מכוון שכל תעבורת רשת האינטרנט מושתתת על שרתי רשת. קניית שרת כזה היא מרכיב יקר מעט יותר, ובעיקר דורש טכנולוגיה ותפעול שוטף ולכן כדאי לתת למומחים בתחום לעשות את מלאכתם ולדאוג לנושא השרתים, כל שעל בעל אתר אינטרנט לעשות הוא למצוא את השרת אשר ייתן לו  חבילת אחסון אתרים אשר תתאים לצרכיו ולצרכי האתר של ועל ידי כך לשכור שרת שכזה לטובת הפעלת האתר שלו.

פרטרים לבחירת חברת אחסון אתרים

בחירת חברת אחסון אתרים תלויה בכמה גורמים עיקריים: שירות, מחירים, מיקום ומהירות גלישה-כלומר רוחב פס תעבורת אינטרנט.  גורם השירות מכיל תמיכה טכנית במקרים של תקלות ברשת ובשרת, האם יש לה שרתי VPS לגיבוי בענן, מענה מהיר וחלופות זמינות במידת הצורך, כמו כן האם ישנה אחריות על האירוח, הטכנולוגיה, החומרה והתמורה, כלומר האם יש עם מי לדבר בשעות השיא של התעבורה לאתר או כבל עת בה ללקוח יש בעיה או תקלה או אפילו שאלה הכי קטנה. שירות מקצועי מתהווה גם כפונקציה של נסיון בתחום וצבירת טכנולוגיה וידע מקצועי רב בתחום.

מחירים

רשת האינטרנט מלאה בהצעות אחסון אתרים בהיקפים שונים, חבילות שונות וכן מחיירים שונים וכן גם כאן ההצעות הזולות מאוד מפתות, לרבות הצעות האיחסון החינמיות, אשר צצות כפטריות לאחר הגשם. חשוב מאוד לבדוק כל הצעה לעומקה ולהשוותה בין ספק אחד למשנהו, כמו כן יש לזכור כי הזול מאוד עשוי לעלות לעסק שלך ביוקר מסיבות כגון חוסר נסיון ומקצועיות וכן הרצה אינסופית של פרסומות לצד כתיבת תוכן באתר שלך, תופעות אשר עשויות הן להבריח גולשים ולקוחות פוטנציאליים והן לגרום לאתר שלך לדשדש.

מיקום ורוחב פס

חווית גלישה באתר אינטרנט תלויה בין היתר במהירות בה הוא עולה וברוחב התעבורה אשר יכולה לעבור דרכו. אמנם נתון זה נוגד את תפיסת האינסוף שלנו לגבי האינטרנט אבל גם לתעבורת נתונים ברשת יש הגבלה מסויימת, הכל תלוי בין השאר במיקום השרת בארץ ובעולם וכן בכמות האתרים המאוכסנים עליו. ככל שהשרת קרוב לעורק ראשי של מעבר אינטרנט, כך התעבורה בו תהיה חלקה, כמו כן, ככל שיהיו על גבי השרת יותר אתרים מאוחסנים, כך יהיה בו פחות מקום למידע נוסף ואיכות הגלישה באתר תיפגע.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *