אם אתם זקוקים למוצרי איכות להדפסה במדפסות לייזר, מומלץ לפנות לחנות מקוונת. בשונה ממה שחושבים, המוצרים האיכותיים שתפגשו אינם איכותיים כי הם יקרים יותר, אלא דווקא משום שהם זולים יותר. כיצד ייתכן? בדרך כלל, כשקונים טונר למדפסת צבעונית הולכים לחנות בעיר הגדולה עליה השכנים והחברים המליצו לכם. החנות הזו, ברוב המקרים, עובדת תחת הסכמים קמעונאיים: כל מוצר עולה לה הרבה מאד כסף, הרבה יותר מעלות הייצור של המוצר. בנוסף, היא צריכה להרוויח והיא תמכור לכם את זה במחיר יקר עוד יותר. בחנות אינטרנטית, לעומת זאת, הספקים סומכים על מקצועיותה רבת השנים, אשר הוכחה מעל ומעבר. הם מספקים את המוצרים כשהם כבר נקנו תחת חוזה סיטונאי במחירים נמוכים, מה שמוביל לתמחור נמוך גם כלפיכם כלקוחות. מה מייחד את מקצועיותה של חנות טונרים אינטרנטית?

בדיקה קפדנית לכל מוצר שנקלט במלאי החנות

כל מוצר שמגיע מהספק נבדק ומושם למכירה רק לאחר שהבדיקה אישרה שהוא תקין. בכך, אין תקלות במוצרי טונרים למדפסת. הם תמיד מתקבלים תקין בביתו או במשרדו של הלקוח. כשאנו בודקים לפני שאנו שולחים לכם, והמוצר נמצא פגום, אנו דואגים כי הספק ישלח מיד מוצר חדש, ואת הישן אנו שולחים אליו. בדיקה זו מאפשרת להמון לקוחות ליהנות מיציבות במוצרי ההדפסה שהם מזמינים.

משלוחים מהירים עד ביתו או משרדו של הלקוח

המוצרים נשלחים במהירות רבה ממש לכתובת הלקוח, ללא צורך לגשת למרכז החלוקה העירוני, ודאי שלא לסניף הדואר. טונר למדפסת צבעונית או שחור לבן, וראשי דיו מכל הסוגים מגיעים בחבילה מאוגדת היטב, מוגנת היטב, עם האריזות המקוריות מגנות על המוצר הסופי. החבילה תימסר על ידי שליח שכאמור יפגוש אתכם בכתובת שלכם ובכך יחסוך לכם יום סידורים להבאת המוצרים.

ייעוץ לכל לקוח בטרם הרכישה

יש לכם מדפסת לייזר חדשה? מזל טוב!  אתם לקוחות חדשים אבל המדפסת ישנה? אנחנו נייעץ לכם מה כדאי לכם לרכוש יותר מכל: טונר למדפסת צבעונית מקורי, טונר למדפסת צבעונית תחליפי, וכד'. אנו תמיד נספק עבור טונרים את הייעוץ הטוב ביותר, זה שישמור לכם על מדפסת הלייזר תקינה לעוד שנים רבות קדימה, וידאג שהיא תספק תפוקה יעילה לפרק זמן לא קצר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *