צריכים טונר למדפסת? באייבורי טונרים למדפסות למשרד ולבית בחצי מחיר. טונר למדפסת איכותי מגיע אליכם הביתה. היכנסו לאתר קבלו מידע חשוב שלא ידעתם על טונר והזמינו .

איך עובד טונר למדפסת?

טונר למדפסת או מחסנית טונר, מכילה בתוכה אבקת טונר. מכונות צילום, מכשירי פקס, מדפסות אשר פועלות על ידי קרני לייזר עושות שימוש באבקת טונר. האבקה נוצרת מתרכובת כימיקלים וממרכיבים אלקטרונים. במחסנית הטונר מרכיבים רבים חוץ מהאבקה אשר כולם יחד מתוכננים ופועלים למען הליך ההדפסה. במאמר זה נבין את שלבי פעולת המדפסת ופעולת טונר למדפסת.

שלבי ההדפסה בטכנולוגיות לייזר

בזמן מעבר הנייר דרך גלילי המדפסת, חלקיקים של טונר אשר מותכים בחום גבוה מתקבעים על הנייר. הקיבוע מתבצע בחום גבוה מאוד, וכך הליך זה חוזר על עצמו בכל דף שמודפס. טונרים אשר מיוצרים עוברים בדיקת איכות לפני שהם יוצאים לאריזה, משלוח ומכירה.

סוגי תרכובות טונר

טונר מורכב ממכלול חלקים מכנים וחשמליים ובתוכם אבקת טונר. שינם כמה סוגי טונרים אשר עובדים בשיטה טכנולוגית שונה.

החלפת טונר למדפסת

כאשר ישנו צורך בהחלפת טונר למדפסת, תינתן התראה מבעוד מועד. הטונר אשר נמצא בתוך המדפסת יהיה קל ונוח להחלפה. במידה וקיימים שני מיכלי טונר, צבעוני ושחור, אין צורך בהחלפת שניהם יחד. דף הוראות מצורף לכל מדפסת וכמו כן מגיע בצירוף לטונר. לכל מדפסת מיכל טונר המתאים לה. קיימים טונרים תואמים אשר הינם מוזלים יותר והם באיכות טובה. אך אם כבר רוכשים טונר תואם חשוב לרכוש במקום מוכר ואמין, אשר יכול לתת הדרכה וייעוץ. יש לקחת בחשבון שיצרן המדפסת לא יכבד את אחריות המדפסת במידה והיה בה שימוש בטונר תואם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *