מחסנית דיו או טונר למדפסת HP היא מוצר ההדפסה הנפוץ ביותר בישראל ובכלל העולם המערבי. זהו המשך של עובדה היסטורית עוד מראשית עידן המדפסות הביתיות. מאז ומתמיד – HP הייתה חלוצת מוצרי ההדפסה, ומשום כך קורים 2 דברים: מוצרי הדיו שלה, כשמשווים בין מקוריים – תמיד בטופ קלאס, אם לא בטופ 5 של דגמי הדיו (מבחינת הרכב החומר), אבל הם גם מובילים במחירם היקר. לכן, מי שרוצה לקנות מחסנית דיו HP, לשמור על איכותהּ, וגם להבטיח מחירים זולים ממה שקורה בדרך כלל, יבחר לקנות באתר אינטרנט. בשונה מחנות כל בו למחשבים בקרן העיר, אתר אינטרנט ייעודי מתעסק אך ורק בדיו ומוצריו, ולכן יש להנהלה משאבי זמן לבדוק את המוצרים במעבדה, להחזיר אותם לספק, לקבל במקומם מוצרי איכות, ולמכור לכם אותם כשהם בשיא שלהם – גם כשהם לא מקוריים (אם למשל החלטתם לקנות תחליפי).

כשאתם מכוונים לקניית מחסניות דיו של HP – כוונו לאתרי האינטרנט בהם ניתן לעשות הזמנות אונליין

כך, אתם גם חוסכים בשיחת טלפון וגם מבטיחים לעצמכם שכל מחסנית שתצא לכיוון הכתובת שלכם תהיה איכותית וחסרת פשרות. ראש דיו HP מחנות שהיא אתר אינטרנט הוא ראש איכותי, מלא 100% על פי המשקל המקורי, ומכיל דיו ברמה הגבוהה ביותר.

ודאו כי לאתר יש שירות משלוחים ייעודי

זהו שירות משלוחים קל ויעיל של דואר ישראל, בו נציג שירות מטעמו מגיע עד אליכם עם הסחורה, ובשונה ממה שהכרתם את הדואר עד כה – זה קורה מאד מהר. כשאין עומסים זה עשוי לקרות ממש מהיום למחר. אל תטעו: לא מדובר על הגעה לסניף וגם לא למקום איסוף מול הנהג. הנציג מגיע אליכם לעסקים ולבתים.

חיסכון משמעותי של 70% מהוצאות הדיו

בואו לחסוך באופן חסר תקדים בהוצאות הדיו שלכם! כשאתם קונים דיו למדפסת HP באתר אינטרנט אתם נהנים תמיד ממחירים נמוכים, בין אם קניתם מקורי ובין אם החלטתם לרכוש תחליפי. קשרי הספקים של האתר מאפשרים לו לייבא אליו את המוצרים בתעריפי רצפה ולשווק לכם אותם במחיר חסר תקדים בהיקפו (כלפי מטה כמובן). מי ששואף כי דיו למדפסת HP שברשותו לא יידרדר באיכות וגם יסוּפק לו בזיל הזול – יפנה לאתר אינטרנט לרישום הזמנה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *