הדיו המפורסם של CANON נודע בציבור בעיקר מענף פיתוח התמונות. מדפסות רבות המשמשות להדפסת תמונות מבוססות על ראשי דיו אלו. לכן, גם צרכנים הזקוקים להדפסת כמות רבה של מסמכים מסתמכים על המדפסות של CANON. מה שטוב לתמונות בוודאי יהיה טוב כשמדובר במסמכים. מה החבילה של ראשי דיו למדפסת CANON כוללת, וכיצד תדעו שרכשתם את המוצר הנכון במקום הנכון?

ראשי דיו CANON – מה בחבילה?

אתם מקבלים 5 ראשי דיו, כחול (ציאן), אדום (מג'נטה), צהוב (ילו) ושחור דק. בנוסף, ישנה גם מחסנית שחורה עבה. בכך, אתם מגדילים ב- 50% את תדירות הזמינות של הדיו השחור שלכם, משום שעובי המחסנית החמישית השחורה הוא בדיוק כפול מעובייה של המחסנית הדקה. אכן, צרכנים שקונים מדפסות של CANON דיווחו על עלייה בתפוקה והתמעטות רכישות חוזרות של מחסניות שחורות.

כיצד תדעו שרכשתם את האייטם הנכון במקום הנכון?

בחנות מקוונת זו יושבים נציגים טלפוניים שיסייעו לכם למצוא ראש דיו CANON המתאים למדפסת שלכם. בנוסף, החנות מחזיקה במעבדת בוטיק לבחינת מוצרי יבוא וזוכה להסכמי יבוא מחמיאים מאד במחירים זולים שמאפשרים גם לכם לרכוש בזול את אותם מוצרים. לכן, כשאתם קונים דיו למדפסת CANON מחנות אינטרנטית אתם גם זוכים למוצר איכותי וגם מוצר במחיר זול, ולכן זהו מודל הקנייה הכי מומלץ עבורכם.

שיווק פירמות נוספות

חנות זו משווקת דיו למדפסת HP מכל הסוגים, דיו למדפסת BROTHER מכל הסוגים, ועוד. אם יש לכם כמה מדפסות, שכל אחת היא של חברה אחרת, בחנות זו יש פתרון לכל אחת מהן. עבודה עם המון פירמות במקביל מקלה את הגישה למוצרי דיו וטונרים שונים.

משלוחים עד הכתובת

כבר הזמנתם דיו למדפסת CANON? אתם לפני הזמנת דיו למדפסת HP? או אולי דיו למדפסת BROTHER? אנו מבצעים משןלוחים עד לכתובת בית הלקוח ללא פגישה בנקודה מרכזית בעיר. השליח מגיע לביתו עם המוצרים המוזמנים. התנהלות זו חוסכת לרבים זמן עבודה ולוגיסטיקה יקרים ומאפשר נגישות קלה עבור כל סוגי המוצרים המתכלים למדפסת. כשהמשלוחים מאתר https://www.d-hinam.co.il/ הם עד לכתובת מדובר בהתנהלות חסכנית שמאפשרת לכם להתרכז בעבודתכם ולא לחשוב על פגישה מורכבת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *