מחפשים טונר למדפסת במשלוח? פנו רק לחברה באינטרנט! חברה המנהלת את מכירותיה במרשתת מזכה אתכם במגוון יתרונות צרכניים שנדיר למצוא במקומות אחרים: כל טונר למדפסת שמגיע במשלוח מהספק נבדק לפני שנמכר, המשלוחים מתבצעים עד כתובת היעד, ללא צורך לגשת לסניף דואר או לבקר במרכז חלוקה. בנוסף, החברה מספקת מענה מקצועי רציף בכל שעות העסקים, עונה על שאלות ומייעצת בנושאי צרכנות טונרים שונים. יצוין כי החברה מעניקה שירות גם עבור ראשי דיו למדפסת.

רכשו טונרים עד 70% פחות מהעלות הממוצעת

הטונרים כאן נבדקים בקפידה ונשלחים לספקים ימים מעטים לאחר שהגיעו. אנו לא מחכים ללקוחות שלנו אלא בודקים את הסחורה שלנו בעצמנו ושולחים לספקים את המוצרים התקולים. בשל כך, הספקים נהנים ממעט ימי החזרה ועל כך הם מזכים אותנו במחירים נמוכים זכינו לעבוד עם מיטב הספקים המייצרים עבורנו טונרים וראשי דיו איכותיים, חלקם מהיצרנים המקוריים וחלקן תחליפיים. אף טונר למדפסת כאן אינו ממוחזר, הכל מכיל 100% חומר כמו בטונר המקורי.

תנאי שירות מעולים שנדיר למצוא במקומות אחרים

אנו מספקים שירות מעולה עבור כל הזמנה, מסייעים למצוא דגם של טונר למדפסת עבור לקוח ששכח מה הוא, באמצעות זיהוי המדפסת או עיון בהזמנותיו הקודמות, אם נעשו. במידה והלקוח יודע לאיזה טונר למדפסת הוא זקוק, אנו נספק לו את המוצר הטוב ביותר עבור המדפסת שלו: אם היא כבר הרבה זמן בשימוש, ייתכן כי טונרים תחליפיים מסוימים יועילו יותר מאשר אלו המקוריים. צי התחליפיים שלנו מכיר רק מוצרי איכות אשר ללא ספק יכולים לשדרג את פועלה של המדפסת שלכם ולספק למסמכים שלה הדפסות איכותיות ביותר.

משלוחים מידיים עד אתר הלקוח

המשלוחים לא נעשים על מנת שתאספו אותם מסניף הדואר או ממרכזי החלוקה. הם יגיעו עד ליעד, כתובת הלקוח שהושארה במערכת. הדבר ייעשה על ידי שליח שיגיע למקום וימסור את החבילה ללקוח או לנציגיו. עושים משלוחים גם לבתי אב וגם למשרדים. טונר למדפסת במשלוח ישיר הוא אחד מהשירותים הידועים שנעשים כאן ובשל כך לקוחות פוקדים את החנות שלנו פעמים רבות. הם לא מוכנים לוותר על יום עבודה בשביל יום סידורים ומקבלים במקום זאת שירות שחוסך להם משאבים לוגיסטיים רבים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *