חנות דיו וטונרים אינטרנטית מספקת את כל מה שאתם צריכים בשביל להנגיש למדפסות שלכם מוצרי איכות אמינים ועמידים, וחשוב לא פחות, במחירים נמוכים. כזו היא חנות "טונר ביג סנטר" המספקת מענה מלא למדפסות הלקוחות שלה, בדמות מוצרי הדפסה מן המעלה הראשונה. החנות עוסקת במכירת מוצרים מקוריים ותחליפיים באיכות טובה ביותר, לאחר בדיקות מעמיקות.

מכירת מוצרי איכות ובזול

כיצד מוצרי איכות מתומחרים בזול, אתם שואלים? ההסבר פשוט. אין יצרן דיו או טונרים שלא טועה. יש חנות שמעלימה מכך עין או לא יכולה להקצות משאבי בדיקה מספקים. לא כך הוא המצב ב- "טונר ביג סנטר". לקוח ששם פעמיו לאתר https://www.toner-center.co.il וקונה דיו או טונר יודע שבדרך אליו מוצר איכותי ללא יובש או חוסרים. מדוע? משום שלחנות יש משאבי בדיקה נדרשים לכל מוצר שמגיע במשלוח של כל יצרן שנמצא עמה בקשר. מוצרים פגומים נשלחים מהחנות לספקים הרבה לפני שאתם כלקוחות בכלל תבצעו הזמנה. הדבר מאפשר לספקים שקט תעשייתי ללא החזרים מצדכם ומצד לקוחות אחרים, ועל כך הם מעניקים לחנות תעריפי רכש נמוכים המאפשרים לה למכור לכם במחירים ידידותיים ביותר.

יתרונות שירותיים שנדיר למצוא בחנויות אחרות

ההזמנה מתבצעת באינטרנט. האתר מאויש במוכרים מומחים המספקים הדרכות הן לקניינים חדשים ולא מנוסים שאינם יודעים איזה דגם של טונר או דיו עליהם לרכוש. הם גם מספקים הדרכות לקניינים מומחים באמצעות עדכונים לגבי יצרנים חדשים שהפיקו מוצרים ממוחזרים שכדאי להתעניין בהם לשדרוג איכות ההדפסה וחיסכון במחיר.

משלוח עד לכתובות שתציינו בהזמנות

המשלוח ייעשה עד לכתובות שתציינו בהזמנות שלכם. במקום לעבור במרכז חלוקה או בסניף של דואר ישראל, נשארים בכתובת שלכם ומקבלים את המוצרים ישירות, חוסכים זמן ומאמץ וזוכרים את חוויית הקנייה לטובה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *