ידוע כי יש מקומות בהם קשה לרכוש דיו או טונרים, התור ארוך, היחס מביך והסחורה שמתקבלת לא תמיד הכי טובה, בהרבה מקרים חסר דיו במחסניות תחליפיות או אבקה בטונרים. הריטואל של לבדוק את החנויות שלכם עם משקל HP לבחינת שלמות המוצרים המתכלים הוא הדבר היחיד שאתם יכולים לעשות כשזו המציאות בענף. האמנם? תתפלאו, אבל יש אלטרנטיבה שתאפשר לכם לא רק לבטוח בספק שלכם אלא גם לקבל תמיד מוצרים איכותיים, כל זאת באווירה מצוינת ובתנאי שירות שלא קיימים כמעט אצל שום מתחרה. הכירו את קומג'ט – חנות למכירת דיו וטונרים באינטרנט.

מחירים נמוכים, סחורות איכותיות

המחירים באתר https://www.comjet.co.il תמיד יהיו נמוכים ועל כן אטרקטיביים מאד עבורכם. הדבר קורה הודות להסכמי יבוא טובים עם גדולי ספקי הדיו והטונרים, הן המקוריים והן התחליפיים. ההסכמים מושגים הודות לעבודה קשה הכוללת בדיקות למוצרים והחזרים שבועות רבים לפני שהם מגיעים אליכם כלקוחות. הודות לכך, נמנעים החזרים של מוצרים משומשים והספקים גומלים על כך לחנות קומג'ט באמצעות תעריפי יבוא נמוכים המאפשרים לה למכור לכם במחירים סופר אטרקטיביים.

יתרונות השירות בקומג'ט

בקומג'ט – הלקוחות נהנים מיתרונות רבים שלא ניתן למצוא אצל המתחרות. ראשית כל, לכל צרכן ישנו מקום, גם מי שאינו בקיא בשמות ומספרים של מחסניות וטונרים. בדיוק בשביל זה ישנו צוות הדרכה שמסייע למצוא אותם. אבל פה לא תמה משימתו. הוא מסייע גם לכם, הצרכנים שכן בקיאים במוצרים. הוא מעדכן אתכם בדגמים של יצרנים חדשים בתחום המוצרים התחליפיים כדי לחסוך לכם בעלויות ולהבטיח איכות טובה יותר ממה שהייתה לכם בעבר. המשלוחים בהזמנות מקומג'ט נעשים עד לכתובת בית הלקוח או בית העסק שלו ללא צורך להגיע למרכז חלוקה חיצוני.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *