אם נפל לכם המסך, בעבר סביר שהמהלך הנכון היה לקנות מחשב חדש. אבל עם היכנסות הקורונה נכנס המחסור, והסיכוי שתמצאו מחשב חדש כמו המקבוק הספציפי שנשבר לכם פחוּת מאשר בימים עברו. לעומת זאת,מה שכנראה יהיה נפוץ הוא שירות תיקונים והחלפות חלקים. לכן, אם נדרשת לכם החלפת מסך מקבוק, ניתן ליישם שירות זה אצל יבואן של חלקי חילוף של אפל.

התקנת מסך חדש בפרק זמן קצר

התקנת המסך החדש תיעשה לאחר בדיקת המחשב, זיהוי דפקטים נוספים של חומרה, כולל תושבות מסך, הארד דיסקים וזכרונות ותחובר עבורכם תכנית תיקון. במידה ואין תקלות נוספות, המסך החדש יותקן, והמחשב ייבדק עם הטמעתו.

שירותי חומרה נוספים

בנוסף, מספקת החברה כל שירות אחר בתחום החומרה, החלפת מקלדת שנפגעה, תיקון מקשים שספגו מכה בנפילה, החלפת הארד דיסקים וזכרונות אם נפגעו, ועוד.

שירותי שדרוג חומרה

תמיד חלמתם לשדרג למעבד יותר חזק, לוח אם יותר עדכני, יותר הארד דיסקים ויותר זכרונות? במסגרת השירות שלנו אנו מספקים למחשב שלכם את הבוסט שהוא זקוק לו כדי להיות יותר חזק. כשאתם נוקטים בפעולה זו, המחשב שלכם מהיר יותר, חזק יותר, יציב יותר וקל הרבה יותר לשימוש. שדרוג החומרה יכול להיעשות הן כאשר מגישים מחשב תקין והן כאשר מגישים מחשב מקולקל לתיקון + שדרוג.

חשוב לפנות רק ליבואני חלקי חילוף אפל

מאד אקוטי לפנות אך ורק ליבואנים העוסקים בחלקים של אפל. פירמה זו אינה דומה כלל ועיקר לחברות מחשוב אחרות, בטח לא למחשבי PC שמותקנת עליו ווינדוז של מייקרוסופט. מחשבי PC מבוססים ברובם על הברגה והצבה קלה ונוחה של כל רכיב חומרה, בעוד שבאפל יש סדר פעולה ידוע למעטים הכולל פתיחת שלבים רבים של ברגים והתקנת החלקים החדשים מרגע שנהרסו. החלפת מסך מקבוק כמו גם כל שירות חומרה אחר יכולים להיעשות אך ורק אם היבואן עוסק במוצרי אפל ולא מגביל את עצמו ל- PC בלבד. רק שם, ניתן למצוא מענה תיקונים נכון ויציב אשר יספק לכם מחשב מתפקד, איכותי, ראוי לעבודה ומעל לכל – מספק ביצועים שלא ראיתם הרבה זמן.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *