בימים בהם תחליטו לעבוד מהבית ולא מבית העסק או מהחנות אותה אתם מנהלים, חשוב שיהיו לכם את הכלים לעשות זאת. בשונה ממה שחושבים, אינכם צריכים לשמש כחוות שרתים גדולה על מנת להגיע לתוצאה הזו. ניתן להתקין אצלכם אמצעי מחשוב מינימליים שיסייעו לחבר את מחשבכם האישי למחשב בבית העסק ולעבוד על הדסקטופ שלו, ממש כשם שהייתם בתוך המשרד. מעוניינים לדעת כיצד לעשות זאת? בחברת פתרונות מחשוב לעסקים מסבירים כיצד להשלים את הפרוצדורה.

פנו לחברת פתרונות מחשוב המתמחה בשרתים

חברת פתרונות מחשוב ייעודית תסייע לכם להקים שרת קטן ופרטי בבית העסק שיסייע ליצור את החיבור. שלא תהיה טעות, זה לא אינטרנט זו אינטרא-נט: רשת פנימית רק שלכם, כבית עסק. ההבדל בינכם, כחנות או בית מלאכה קטן, לבין חברת הייטק, הוא שאצלה יש המון עובדים ולכל עובד – תחנת עבודה משלו המחוברת לחוות שרתים. אצלכם, אתם מחזיקים במחשב היחיד (אתם ועוד 2-5 עובדים בממוצע) ולכן די בשרת מארח קטן פיזית המספק את המינימום הנדרש על מנת לבצע את החיבור. שקת זה יותקן בבית העסק שלכם ואתם לא תחושו בנוכחותו בכלל כשתחזרו לעבוד בבית העסק.

הבטיחו מהירות עבודה נוחה ותקינה

חשוב לוודא כי מהירות העבודה על המחשב המרוחק תרגיש לכם רגילה כמו בכל מחשב אחר, ללא Delay שניתן לחוש בו במהלך השגרה. השרת, גם אם הוא נועד לארח 1-5 מחשבים בלבד, צריך לספק למחשב המתחבר מהירות עבודה תקינה שתאפשר לבצע את המשימות הנדרשות ממרחק. חשוב לבקש מנציגי חברת פתרונות מחשוב לעסקים לסמל את העבודה לפני עזיבתם את החנות שלכם על מנת להבטיח שהיא מתבצעת בצורה מיטבית. את הבדיקה חשוב לבצע מהבית או מהמקום המרוחק ממנו אתם מבקשים להתחבר לבית העסק ולבקש מנציגיה לבצע תיקונים שונים בהתקנה במקרה שאובחנה עבודה איטית ומסורבלת.

בדקו את החיבור שלכם ושל עובדים אחרים בו זמנית

במידה ואתם מעסיקים עובדים ובכוונתכם לאשר גם להם להתחבר לשרת של החנות או החברה, חשוב לבדוק את העבודה במקביל: לבקש מהם להתחבר ולהתחבר גם בעצמכם ולבדוק כיצד השרת פועל תחת עומס, האם מורגשת איטיות וכד'. במידה והאיטיות לא מאפשרת עבודה במקביל, וזה צורך חיוני אצלכם כעסק, מומלץ לבקש מנציגי חברת פתרונות מחשוב לתקן את ההתקנה שביצעו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *