שוק המדפסות בישראל עבר בשנים האחרונות תמורות רבות, מותגים חדשים מציצים כפטריות אחרי הגשם, זירה אשר שלטו בה בעבר מספר מצומצם של מותגים עברה בשנים האחרונות עשירה במותגי פרימיום ומותגים זולים יותר רובם מיוצרים בסין. לכן, כשמדובר בדיו למדפסת נצרת או בטונר למדפסת נצרת, תושביה ועסקיה צריכים מענה איכותי ואתר https://www.d-hinam.co.il/ כאן בדיוק בשביל זה.

טונר ודיו למדפסת איפה לקנות?

מדפסת טובה עשויה לעלות בין 500 ₪ ל200 ₪, מדפסת מתקדמת יותר תעלה גם כמה אלפים. השאלה איפה לקנות אינה צריכה להיות מוכרעת רק על ידי שאלת המחיר כי אם הרבה מעבר לכך, אנו עדים חדשים לבקרים לביטוי השגור בעולם הצריכה הטוען "קנית בזול, שילמת ביוקר" משמע תשלום עבור מוצר זול יתברר כעסקה לא מוצלחת בעתיד. חשוב מאוד לדעת כי מדפסת היא מוצר מודולרי, מוצר המורכב מבסיס וממחסניות דיו המתחלפות בהתאם לשימוש. לכן השאלה היכן לקנות צריכה לתת מענה גם לשירות ולאחריות וגם – בעיקר לשירות אספקת הדיו למדפסת והטונר למדפסת נצרת וכל אזור אחר בארץ. כך שגם אם מצאתם מדפסת לייזר במחיר משוגע באינטרנט מומלץ מאוד שתוודאו שתוכלו למצוא מחסנית דיו או טונר למדפסת בעתיד. זה פחות או יותר כמו לייבא רכב יוקרתי ונוצץ אך ללא שירות מוסכים וחלקי חילוף.

האם קיים חיסכון עם הטונרים ודיו הנכון?

לא חשוב אם העסק שלך מדפיס מיליונים או שאתה מדפיס הצלחות סדרתי מהבית. חשוב שתדע כי מדפסת טובה עשויה לחסוך לך לא מעט כסף ולהפחית בצורה משמעותית את עוגמת הנפש שלך. חשוב לדעת כי איכותה של המדפסת נמדדת בעיקר ביכולת שלה להדפיס את כמות הדפים הנדרשים לך כבעל עסק או כמשתמש ביתי. מדפסת בעלת ראשי דיו תדפיס בצבע אולם לא תדפיס כמות גדולה של דפים, לעומתה מדפסת לייזר בעלת טונר למדפסת נצרת או כל עיר אחרת תדפיס במהירות הרבה יותר גבוהה וגם תוכל להדפיס כמות רבה יותר של דפים אך להדפיס אלבום תמונות צבעוני מהחופשה באיטליה היא תתקשה לעשות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *