מהצד השני של הספקטרום יש את מדפסות הלייזר המשתמשות בטונר. הטונר עצמו מכיל דיו בתצורת אבקה אשר עשוי מאבקת קרבון אשר מעורבבת עם פולימר. בזמן הליך ההדפסה, הלייזר חורט את הסימונים על הדף והאבקה נצמדת לדף במקומות המסומנים. השיטה הזו מבטיחה דיוק מרבי וחסכון בדיו אשר נמצא בטונר. לכן טונר למדפסת דיו ראשון לציון, נחשב למתאים יותר לעסקים גדולים בעלי נפח עבודה גדול, אשר משתמשים בהדפסה כל יום עשרות פעמים להדפסה של טקסט או הדפסה מורכבת יותר.

 

מה קורה כשצריכים מילוי מחדש?

במקרה שבו צריך להחליף את מלוי הדיו במדפסת דיו או מדפסת לייזר, ניתן לרכוש מילוי מקורי של היצרן אך זוהי האלטרנטיבה היקרה ביותר. לחלופין ניתן לרכוש דיו תואם אשר לא מיוצר במפעלי היצרן המקורי אך כן מגיע חדש מאריזה של מפעל אחר. האופציה האחרונה היא מילוי ממוחזר. מילוי ממוחזר כן יגיע מהיצרן המקורי אך לא יהיה חדש. זוהי האופציה הזולה מבין השלוש.

 

תהליך ההזמנה – איך מזמינים ומאיפה?

כשמדובר בהזמנת מלאי של דיו למדפסת ראשון לציון ותושביה יכולים ליהנות משירות מקצועי ומחירים משתלמים. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר ולבחור באחד מראשי הדיו של המותגים אתם אנו עובדים כגון HP, BROTHER, SAMSUNG, EPSON, LEXMARK ואחרים. אם ברצונך להשקיע ברכוש טונר למדפסת ראשון לציון דואגת לספק לך שירות ופתרונות גם לטכנולוגיה הזו. כלל המוצרים שלנו כוללים שנה אחריות ונשלחים ללקוחות שלנו בפריסה ארצית. אנו מתחייבים למחירים הזולים בארץ – עד 70% בעלויות ההדפסה. חברת דיו כמעט חינם נחשבת לאחת החברות המוביל בארץ באספקת דיו או טונרים איכותיים ללקוחותיה. ההזמנה מתבצעת טלפונית במספר 0723300911.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *