למי שמעוניין להדפיס בכמויות גדולות או להדפיס תמונות או הדפסים מורכבים אחרים, טונר למדפסת ירושלים, תהיה הבחירה המתאימה ביותר לצרכיו. טונר בא בשימוש במדפסות לייזר הנחשבות לטכנולוגיה חדישה ועדיפה יותר מראשי דיו. מדפסות לייזר משתמשות בטכנולוגיה של חריטה, סימון ומילוי המקום במיועד במשטח העבודה המודפס, על ידי דיו בתצורת אבקה, בכמויות קטנות. סימון הלייזר מאפשר למדפסת בטכנולוגיה זו להיות מאוד מדויקת ולא לבזבז המון דיו על כל הדפסה.

 

מה עושים כשצריכים להחליף דיו למדפסת ירושלים או טונר למדפסת ירושלים?

במקרה כזה ניתן להשתמש במילוי מקורי של דיו או טונר אך רכישה של מילוי מקורי תהיה יקרה מאוד ולא משתלמת. לעומת זאת, כשמשתמשים במילוי תואם או ממוחזר, ניתן להגיע לכמעט אותה רמת איכות של הדפסה מבלי להוציא הרבה כסף. ההבדל בין מילוי תואם למילוי ממוחזר הוא מקום הייצור של המילוי. המילוי התואם של דיו או טונר אמנם יתאים למדפסת ויהיה חדש לגמרי, אך הוא לא יהיה מיוצר במפעל המקורי של המותג. המקרה של מילוי דיו או טונר ממוחזר הוא הפוך לגמרי. הוא אמנם מיוצר שמפעל המקורי אך הוא לא יהיה חדש אלא משומש ומתוקן ואחרי שעבר תהליך מילוי נוסף.

 

הליך ההזמנה של טונרים ודיו למדפסת

כשמדובר בהזמנת מלאי של דיו למדפסת ירושלים ותושביה יכולים ליהנות משירות מקצועי ומחירים משתלמים. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר ולבחור באחד מראשי הדיו של המותגים אתם אנו עובדים כגון HP, BROTHER, SAMSUNG, EPSON, LEXMARK ואחרים. אם ברצונך להשקיע ברכוש טונר למדפסת ירושלים דואגת לספק לך שירות ופתרונות גם לטכנולוגיה הזו. כלל המוצרים שלנו כוללים שנה אחריות ונשלחים ללקוחות שלנו בפריסה ארצית. אנו מתחייבים למחירים הזולים בארץ – עד 70% בעלויות ההדפסה. חברת דיו כמעט חינם נחשבת לאחת החברות המוביל בארץ באספקת דיו או טונרים איכותיים ללקוחותיה. נציגינו ממתינים לך במספר  הטלפון 0723300911.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *