בחירת הדיו או הטונר צריכה להתבצע בהתאם לצרכים ולמדפסת שלך. ראשית, עלייך לדעת איזה סוג מדפס יש לך. היום אפשר למצוא מגוון חברות ובהן בין היתר גם HP, EPSON, SAMSUNG ואחרות. עלייך לספק לנציג השירות את סוג החברה היצרנית ודגם המדפסת או המספר המצוין על ראש הדיו או הטונר. רכישה של טונר למדפסת אור יהודה או דיו תתבצע בהתאם למדפסת ולצורך שלך.

אם יש לך עסק, ייתכן שהמדפסת עובדת שעות רבות ולכן מומלץ לרכוש ראש דיו או טונר שיכולים לספק הדפסות רבות. אם השימוש הוא ביתי ומועט, ייתכן שלא יהיה לך צורך באפשרות זו. חשוב לציין בפני הנציג את הצורך שלך, סוג המדפסת ולשמוע על האפשרויות השונות העומדות בפנייך בעת רכישת טונר או דיו למדפסת אור יהודה.

הוזלת עלויות ההדפסה עם טונר או דיו של החברות המתמחות

כפי שנכתב, קנייה נכונה של דיו או טונר למדפסת אור יהודה יכולה לחסוך לך עד 70% מעלויות ההדפסה. בשלב הראשון לחיסכון עלייך להגדיר לנציג את כמות השימוש במדפסת והסוג שלה. לאחר מכן הוא יסביר לך מהן האפשרויות העומדות בפנייך וכאן מומלץ לשמוע גם על המבצעים וגם על האפשרויות של רכישת ראשי דיו וטונר חלופיים. לבסוף, הקנייה תישלח אלייך לכל כתובת שנוחה עבורך.

נשמח לעמוד לרשותך לכל טונר או ראש דיו שתרצו

חברת טונרים ודיו מתמחה בתחום מכירת דיו ומכירת טונר למדפסת אור יהודה ובכל רחבי הארץ. החברה שמה לעצמה דגש לתת לך שירות אישי ומקצועי ותשמח לעזור לך לחסוך בעלויות ההדפסה. ליצירת קשר להתייעצות וקנייה פשוטה ונוחה, כל שעלייך לעשות הוא ליצור קשר באתר או במספר הטלפון: 072-3300917.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *