מדוע הכי טוב להסתמך על אתר אינטרנט המספק דיו או טונר למדפסת כשמתלבטים ממי להזמין כאשר נגמר חומר ההדפסה? מה מקנה לכם אתר אינטרנט שלא תקנה לכם חנות מקומית? מדוע במושבה כמו נס ציונה זה עניין חשוב שאין להקל בו ראש? מה ניתן לומר על איכות המוצרים עצמה, ומדוע גדלים הסיכויים שבחנות מקוונת של אתר אינטרנט הם יהיו יותר תקינים מאשר בחנות החנוונית הפרונטלית?

הדבר שהכי מומלץ לעשות כאשר מזמינים דיו או טונר הוא לפנות לאתר אינטרנט המספק במשלוח את המוצרים. ככל שמתרחקים מאזור המרכז עתיר התחרות, נכנסים לשולה, וכמו שקוראים לה בלעז, לפריפריה. הנטייה המסחרית באזורים מעין אלה היא להקים מעט חנויות דיו וטונר, וזה גורם לבעליהן להתייחס לצרכנים המקומיים כבני ערובה מסחריים. במה זה מתבטא? העלאות מחירים, עמידה מול ארונות ודוכנים ריקים, המתנה של ימים ממושכים עד להשלמת המלאי הנדרש עבורכם, וכאשר הוא מגיע הוא גם עלול להגיע פגום או להגיע עם הרכיבים (ראשי דיו וטונרים) הלא מתאימים. לכן, אל תקלו ראש בחומרי ההדפסה שלכם: המדפסת שלכם צריכה לקבל אותם כשהם הכי איכותיים, ואתם צריכים לחוש טוב עם הקנייה שלכם, ולא שמזלזלים בכם וברצונות שלכם.

הפתרון: אתר אינטרנט המספק דיו או טונר עד לעסק שלך בנס ציונה

האמור חל גם על בתים פרטיים ודירות: אנו מספקים ראשי דיו וטונרים לכל בית אב ולכל בית עסק בנס ציונה שביצע הזמנה. אנו מגיעים עד אליו ומתמחרים את המשלוח ללא עלות. התשלום הוא אך ורק עבור המוצרים שאתם קונים, כלומר טונר או ראש דיו. במשלוחי דיו או טונר למדפסת נס ציונה על עסקיה ותושביה השונים כבר הבינה מזמן: לא צריך לגשת לקניון אם ניתן לקבל הרבה יותר מהר ויעיל מה שצריך.

ומה עם אחריות ושירות ? מה קורה עם הטונרים או ראשי הדיו לא עובדים?

הקדמנו תרופה למכה – בחנו כמה ספקים אליהם אגב אנו ממליצים – קנינו ויצרנו בעיה מדומה בכדי לבחון את הרמה והשירות + האחריות ואיך הספקים מתייחסים לבעיות הנוצרות לאחר רכישת הדיו.

להלן התוצאות:

כלל הספקים שבחנו ענו בצורה אדיבה ונחמדה (אגב ספקים שלא נתנו אחריות אינם נבדקו ולא יומלצו)

קיבלנו עזרה בטל לפתרון הבעיה ואף המומחים הצליחו לפתור את התקלה והטונר חזר לעבוד – הספקים שלא הצליחו שלחו לנו מוצרים חדשים ללא עלות נוספת !!!

לכן דיו וטונרים עדיף לקנות רק מהספקים המומלצים שלנו כולל אחריות ומשלוח!!

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *