אם אתם מחפשים טונר למדפסת brother אמין, ללא תקלות, במחיר רצפה ותחת תנאי שירות הכי טובים שתמצאו, אנו ממליצים להזמין אותו ברשת האינטרנט. בדרך זו אתם מבטיחים רק איכות, רק במחירים נמוכים ותחת עובדי חברה מנוסים ומיומנים שיסייעו לכם להגשים עבור המדפסת את המוצרים הטובים ביותר שהיא יכולה להכיל.

רוכשים את כל ארבעת הצבעים כולל שחור דרך האינטרנט וזוכים במוצרים איכותיים וזולים

תנאי היבוא שלנו מצוינים וכוללים תמחור נמוך כבר בשלב הרכישה שלנו מהיצרנים. הדבר מאפשר לנו למכור את הסחורה לכם במחירים שלא תמצאו בשום מקום כמעט בארץ. בנוסף, אנחנו מקפידים מאד על איכות המוצרים וטיבם. כל טונר וכל ראש דיו נבדקים היטב במעבדת בוטיק שהוכשרה לבדיקת מוצרי הדפסה. במידה והם נמצאו לא תקינים אתם בכלל לא תדעו מכך, והם יישלחו לספק. אתם תקבלו במקומם מוצרים 100% תקינים בהזמנה מיוחדת ממנו.

המשלוחים יוצאים מהר ומגיעים לכתובת הלקוח

הכוונה היא לכתובת שהוא השאיר בהזמנה: עבודה או בית, ללא צורך לעבור בסניף הדואר או במרכז חלוקת דואר. בדרך זו אתם דואגים לעצמכם ל- 100% חוסר טרחה ומאפשרים לשליחים שלנו לתת לכם את שהזמנתם ולהציג תודעת שירות מהגבוהות בישראל. משלוחים של טונר למדפסת ברמה זו מאפשרים לכל לקוח לעבור מהחנות שלו אלינו ולחוש על בשרו את שדרוג התנאים ואת הנוחות שבהתנהלות מולנו.

ההזמנות נעשות תחת ייעוץ עם מומחי דיו וטונרים

הייעוץ כולל פירוט של סוגי טונרים ואיזה מהם הוא הכדאי ביותר לרכישה עבור המדפסת שלכם. זה נקבע בהתאם לסוג הדגם שלה ובהתאם להיקף הזמן שהיא נוכחת בביתכם ונעשה בה שימוש. אנו נייעץ האם להיעזר במוצר כמו טונר למדפסת brother מקורי, או לרכוש טונר תחליפי. בדרך זו אנו מוודאים שגם תשלמו פחות וגם תקבלו מוצר איכותי. התחליפיים שלנו לא ממוחזרים, ומכילים 100% מה- CAPACITY הנדרש להדפסה, ממש כמו טונר מקורי. רכישת טונר למדפסת מאתנו מזכה אתכם לא רק במחירים נמוכים ובתודעת שירות גבוהה, אלא גם במה שהכי טוב למדפסת הספציפית שלכם. הליכה אחר העצות שלנו צפויה להאריך את חיי המדפסת שלכם ולהשאיר אותה שמישה  גם בימים שהיא תיחשב ממש מאחור מבחינה טכנולוגית לאחר פרק זמן ארוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *