מי שעומד לרכוש טונר למדפסת HP צריך לדעת שהוא עומד לבחור בטוב ביותר. במוצרים מתכלים למדפסות אין קשר לדגם המדפסת שלכם כשאתם בוחנים איכות הדפסה, אלא רק לחנות ממנה אתם קונים. זה לא שכל מוצר הוא 0-1: טוב או לא טוב. יש מוצרים עובדים אבל עם כמות חסרה של חומר הדפסה, או בלתי סבירה לשימוש בחלקה. ואז מתחיל משטר החזרות בו אתם צריכים להוכיח שזה המוצר ולא אתם, ועד שהביורוקרטיה זזה אתם כבר יכולים מזמן לקנות מוצר חדש ולשכוח ממה שהיה. חנות כזו לא צריכה להיות החנות שלכם, אלא רק אחת שמספקת מוצרי איכות במאת האחוזים, כאלו שיעבדו בשבילכם ויספקו הדפסות מעולות שבמעולות.

רכישת טונר למדפסת HP באחריות מחנות מקוונת

בחנות מקוונת, בה עושים הזמנות באינטרנט – כל מוצר נמכר באחריות לאחר שנבדק היטב במעבדה ונשלח אליכם רק לאחר שווידאו כי הוא 100% עובד, מכיל את כל חומר ההדפסה וכשיר לשימוש לטווח ארוך. טונרים למדפסות לייזר חשוב מאד להזמין רק בחנויות כאלה ובכך להבטיח 100% איכות במינימום עלות. בדרך כלל, כשהאיכות טובה, מדיניות ההחזרות מול הספקים גם היא טובה ואז הם מתגמלים במחיר את החנות. במקרה שלנו, יש לנו זיכיון למכור טונרים למדפסות עד 70% מתחת למחיר הממוצע בשוק, ובכך לחסוך לכם הוצאות רבות על מוצרי הדפסה מתכלים כבדרך כלל.

טונר למדפסת תחת תנאי שירות חסרי תקדים

תנאי השירות ברכישת טונר למדפסת HP כאן הנם מרחיקי לכת. ראשית כל, גם אם אתם לא יודעים איזה טונר למדפסת אתם צריכים, אנחנו נפעל על מנת לזהות אותה. במקרים אחרים, ניתן לעיין בהזמנות קודמות שביצעתם, אם ביצעתם, ולבדוק אלו טונרים אלו היו. גם אם אתם יודעים מה לקנות, תמיד יהיה לנו משהו יותר טוב להציע לכם: תחום טונרים למדפסות בדגמים תחליפיים הוא תחום שמשתדרג כל הזמן, וככל שאתם קונים בתקופה מאוחרת יותר אתם מגדילים אתה הסיכויים לקנות מוצרים טובים יותר מחומרים איכותיים יותר. אנו תמיד נשמור אתכם מעודכנים בנושא זה.

משלוחים עד לכתובת

משלוחי טונרים מטעמנו תמיד ייעשו עד כתובתכם, ולא לסניף הדואר שלכם או למרכז המשלוחים האזורי. הם ייעשו על ידי נהג של דואר ישראל שיהיה מצויד במשלוח ובחשבונית הקנייה בתוכו. בכך, ייחסך לכם יום סידורים בו הייתם צריכים להביא בעצמכם את המשלוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *