בתי עסק רבים בוחרים לשווק את עצמם באמצעות אפליקציה. ממש כמו אתר אינטרנט ודף נחיתה, גם אפליקציה היא כלי שיווקי מן המעלה הראשונה. הוא מכיל בדיוק את המידע שיש באתר, אלא שאז, המשתמש לא צריך להקליד כתובת של אתר כדי להגיע אליכם אלא פשוט להפעיל קובץ הפעלה וליהנות מהאינטראקציה עמכם בקלות רבה. כיצד מפתחים אפליקציות עסקיות בימינו ומדוע זה מאד כדאי לכל בית עסק?

הפיתוח מתבצע על סמך האתר או בהתאם לאפיון שמתוכנן מול אנשי המחשוב שלכם

אם יש לכם אתר אינטרנט, צוותי אפיון יוכלו לזהות את הפעילות בו ולשכפל אותה אחת לאחת, מעיצובים ועד פונקציות הפעלה שונות. אם אין לכם אתר אינטרנט, ניתן להיפגש עם אנשי ה- UX UI של בית התוכנה ולתכנן את סט הצבעים והעיצובים השונים בכל דף באפליקציה. במקרה זה התכנון ייעשה מול הצוותים שלכם עד להשגת תוצאה שתשביע את רצונכם. אם אהבתם את הפרויקט, תמיד תוכלו לתרגמו לאתר אינטרנט בעתיד.

מאפיון לפיתוח – כל זה נעשה

על מנת להגיע לשלב המעשי של הפיתוח, יש לסיים את אפיון האפליקציה. לאחר סיכומו הוא מועבר למחלקת הפיתוח שבתורה משתפת את צוותי הבדיקות במטריה. הדבר נעשה בכל תחום תכנותי שהוא, החל מהמחשה באמצעות מציאות מדומה משחקי מחשב מסוגים שונים, ועד לאפליקציות עסקיות שישרתו את בית העסק שלכם.

גמר הכנת האפליקציה

כאשר האפליקציה עברה את כל סבבי הבדיקות הרצויים, היא נכנסת לשלב הפרודקשן. בין תוכנה מקצועי לעולם לא יעבוד עם סמך סדרת תיעקנים והגשה, בלי לבדוק שלאחר שבוצע התיקון, האפיקציה עדיין עובדת חלק. בשביל זה נדרשים סבבים נוספים. המטרה היא לא רק לתקן באגים אלא לבדוק שהאפליקציה עובדת בשיתוף מלא של פריטיה וביעילות רבה. בדרך זו מגיע פיתוח אפליקציה אל סיומו. אם אתם בית עסק שהזמין אותו, אתם יכולים ליהנות מכל הזכויות על המוצר וכמובן לעשות בו שימוש פעיל בבית העסק עצמו. אפליקציה שמייצגת בתי עסק היא כלי אפקטיבי ביותר גם למשוך קבל וגם להשתמש בה ככלי יישומי מעשי במהלך העבודה. בכך, ניתן לייעל תהליכים ולהפוך את העבודה לפורייה במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *