כמה פעמים רכשתם בחנות בשכונה ראשי דיו וגיליתם שחסר חומר, או שמה שיש בפנים התייבש? כמה פעמים לא הצלחתם להוכיח שזה היה במעמד הקנייה? אז לפני שניגש לפתרון המכירה בו זה לעולם לא יקרה, קבלו מאתנו טיפ חכם: כשאתם מעבירים מוצרים בקופה, זכותכם המלאה לבקש מהקופאי שישקול לכם את ראשי הדיו. באתר של HP (למשל) רשום מהו המשקל התקני לכל דגם של דגיו למדפסת HP. בואו מצוידים עם המידע הזה ובדקו את המוכרים. ככה תוכלו לזהות מי מוכר ציוד אמין ואיכותי ומי לא. אבל אם אתם רוצים ללכת על הכי בטוח, פנו רק לחנות שמוכרת את זה באינטרנט.

מדוע חנויות אינטרנטיות?

משום שהן לא מוכרות הייטק וכלבו טכנולוגי, אלא רק ראשי דיו וטונרים. בחנויות כאלה ישנן מעבדות שמתמחות בבדיקה מעמיקה של כל ראש דיו למדפסת. נכנסו ראשי דיו למדפסת HP לבדיקה ונמצאו פגומים? הכל יוחזר לספק. למדפי המכירה יגיעו רק סחורות 100% תקינות ואמינות שנבדקו ואושרו על ידנו. המשיך הספק בסורו? חנות אינטרנטית תמצא מישהו אחר לעבוד איתו בשבילכם ולמענכם.

כיצד המשלוח מגיע?

הוא מגיע באמצעות רכב משלוחים של דואר ישראל, בשירות אמין ומהיר. במסגרת השירות, אתם לא צריכים להמתין לנהג בצירי גישה ואפילו לא במרכז הקניות המרכזי באזור שלגכם. שבו במשרד, השליח כבר בדרך אליכם. המשלוחים של חנויות אינטרנטיות מהירים מאד ומסוגלים להגיע למשרדי הלקוח בתוך שעות או ימים ספורים מאד מרגע שאישר את ההזמנה במוקד ההזמנות באתר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *