במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו למצוא בנקל מעצבת אתרים שתתאים למה שאתם מחפשים: עיצוב אתרים בהתאמה למה שאתם מבקשים להציג ולהביע. בשל עידן הוורדפרס והוויקס, ובהתאם לתמורות שחלו בענפי הטכנולוגיה, מחלקות גראפיות כבר לא ממש מוחזקות במשרדי קידום אתרים, ואם הן מוחזקות – אז מדובר במעצבים חובבים שיכולים לשנות רק במעט את תבניות הוורדגפרס והוויקס, כאשר גם מעט השינויים שהם מבצעים מאד דומים למקור. גרפיקאי אמתי זה מישהו שרק באופן פרטי לחלוטין ומחוץ לעולם הקידום והבנייה ניתן להגיע אליו. מדוע זה כדאי? משום שאתרים שהצליחו ליצור BUZZ, למכור ולהגדיל את התפוקה של היזמים שלהם הם אתרים מעוצבים שתוכננו על ידי גרפיקאים מן המעלה הראשונה. מאד חשוב שהגרפיקאי שלכם יהיה מקצועי, יצירתי ויציג לכם מגוון רחב של אפשרויות הצלחה בעיצוב האתרים שלכם.

טיפ מס' 1: בחרו מעצבת אתרים שיש לה אפשרויות רבות מאד לעצב לכם את האתר

מאד חשוב שתהיה זו מעצבת אתרים שיש לה מכלול של עיצובי אתרים, ולא רק דוגמאות בדידות. ריבוי דוגמאות מראה שהמקצוע הזה הוא בנפשה ובלבה, ועל כן היא תמיד תהיה יצירתית ביותר עבורכם ולמענכם. אשת מקצוע כזו היא מי שתזדקקו לה בשביל לשנות את המחשבה של הצופים על האתר שלכם ולהניע אותו לקראת פופולאריות.

טיפ מס' 2: בחרו מעצבת אתרים בעלת יכולות לחבר פונטים ייחודיים לכותרות ולטקסטים

מעצבת אתרים שעובדת עם תוכנה לבניית פונטים יכולה לסייע לכם בכך שאנשים יוכלו לקרוא את המסרים שלכם בגופנים שהם עוד לא ראו וזה לבד יגרה את הסקרנות שלהם. הפונטים הללו ישולבו ב- CSS הקבוע של האתר שלכם בכל הכותרות והטקסטים. אם מעצבת אתרים שפגשתם יכולה לגבש פונטים לבד באמצעות התוכנה הזו אתם גם לא תלויים בפונטים של מייקרוסופט, וגם יכולים ליצור עודף עניין באתר שלכם.

טיפ מס' 3: בחרו מעצבת אתרים בעלת יכולות שדרוג אתרים

שדרוג אתרים הוא נושא חשוב בבניית אתרים ובעיצובם. עם שדרוג, ניתן ליהנות מעיצובים מרתקים, תמונות זזות, אנימציות, וכד'. שדרוג אתרים הוא פעולה שאין מעצבים רבים שיכולים לבצע, אבל מעצבת אתרים שעושה זאת יכולה לשפר משמעותית את ה- BUZZ וההתעניינות באתר שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *