ידוע כי עיצוב ובניית אתרים הם מהנושאים החשובים באמת לבית העסק שלכם. איזה עצמאי לא ירצה שיהיה לו עסק משגשג באינטרנט המבוסס על קידום ועל אתר אינטרנט ייצוגי ואיכותי? במאמר זה אנו מספקים לכם מידע חשוב על אפיון אתר לקוח ותרגומו, הלכה למעשה, לנוסחת עיצוב מנצחת.

פנו לחברה המתמחה בבנייה ובעיצוב אתרים

חשוב שהחרב תחזיק מתכנתי ווב, וגם תתבסס על פלטפורמות בניית אתרים חדשניות המאיינות את נושא התכנות בקוד. במילים אחרות, החברה צריכה אנשי מקצוע אבל צריכה גם לעבוד ביעילות ולבצע פעולות פשוטות ומהירות שיקדמו מהר את העלאת האתר שלכם. לדוגמה, שימוש בממשקי Drug and Drop כחלופה לתכנות בחלק מהמקרים תחיש את בניית אתרכם, משום שנציגי החברה יגררו אייטמים כמו שדות, תיבות טקסט וכפתורים. ברם, פונקציות מיוחדות כמו אלמנטים אנימטוריים בתנועה, ודפי מכירה ונחיתה מתוחכמים מצריכים ידע ברשתים ותכנות ולכן צוות אנשי סיסטם בקיא הוא נדבך חשוב בחברת עיצוב ובניית אתרים.

חשוב שהחברה תתמחה בבנייה לשם קידום

ישנן פלטפורמות המבוססות על קידום ויראלי, קל ופשוט, כדוגמת וורדפרס, סביבת בניית האתר המובילה בגוגל. לעומתן, סביבות בנייה אחרות עשויות להיות פחות וויראליות. לכן, חשוב לשאול את צוותי חברת אפיון אתר על הפלטפורמה הנבחרת ולוודא שהיא ברת-קידום בגוגל. את מלאכת הקידום חשוב לבצע בכל המישורים: בניית בלוג פנימי באתר, הבאת טראפיק באמצעות דפי נחיתה, פתיחת חשבונות מודעות ברשתות החברתיות אינסטגרם ופייסבוק ופתיחת חשבון גוגל אדוורדס. זאת, לצד העסקת כותבי מאמרים ותוכן שיקדמו את האתר באופן אורגני.

על החברה לספק לכם גישה לשינוי תמונות ותכנים

על חברת עיצוב ובניית אתרים לספק לכם פלטפורמות מהן תוכלו לשנות את התכנים באתר: להחליף תמונות, לערוך טקסטים ולעדכן אותם, וכד'. בדרך זו תהיה לכם בקרה מלאה על האתר ולא תצטרכו לפנות לנציגי החברה על מנת לשנות בו פרטים. אפיון אתר צריך להתבצע ביעילות לא פחות משהוא צריך להיבנות יפה ובצורה מרהיבה. לכן, מאד חשוב לוודא שיש לכם גישה לשינוי התכנים באתר שלכם בו במקום. הגישה ניתנת באמצעות שם משתמש וסיסמה. ניתן לבקש מנציגי חברת אפיון אתר שיסייעו לכם גם בהטמעת אמצעי אבטחה נוסף המבוססת על הזדהות חזקה (למשל כניסה עם טוקן כמו גוגל אוטנטיקטור, הידוע בעברית כאפליקציית "המאמת").

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *