מעוניינים לדעת כיצד להסדיר דיו למדפסת בזול וגם באיכות? במקבץ טיפים זה תוכלו ללמוד כיצד עושים זאת כנדרש ומספקים את כל מה שאתם צריכים בשביל חוויית קניית מוצרי הדפסה מעל לממוצע באופן מובהק. כאן תוכלו ללמוד כיצד להגיע למוצרי ההדפסה הטובים ביותר, גם אם הם ממוחזרים, וליהנות מכל מה שנדרש עבור לקוח חנות ומצרי הדפסה.

טיפ מס' 1 – חנות אינטרנטית – יתרון

כשאתם לקוחות של חנות אינטרנטית אתם מרוויחים פעמיים: גם משלמים רק על איכות וגם משלמים זול. מדוע? משום שכאשר החנות עובדת באינטרנט היא לא עוסקת במכירת מוצרי מחשוב וחומרה אלא רק במוצרים המתכלים למדפסות. היא משקיעה את כל זמנה ומרצה בבדיקות איכות ומחזירה לספקים מוצרים פגומים. בשל כך, הספקים למעשה יודעים על הבלאי של עצמם לפני שהוא בכלל היה מועמד למכירה. בשל הקטנה כה מסיבית של שיערו ההחזרות מהלקוחות החנות מתוגמלת בתעריפי-רכש זולים המאפשרים לה למכור לכם מוצרים במחירים מבטיחים.

טיפ מס' 2 – שירות הדרכות לכל לקוח – גם מי שאינו בקיא

לא תמיד אתם תהיו אלה שמבצעים את ההזמנה. לעתים, עובדים או שותפים או בני משפחה שאינם בקיאים בנושא יצטרכו לבצע אותה. חשוב שבחנות יהיו מדריכים שבמקרה כזה יוכלו לסייע ללקוח לבחור את מחסניות הדיו או את הטונרים בין בהתבוננות בחשבוניות קודמות ובין באמצעות זיהוי דגם המדפסת. היתרון של חנות מסוג כזה הוא גם עבורכם, בעלי הידע. היא מפרסמת הדרכות גם על מוצרים חדשים שהגיעו אליה, למשל מחסניות דיו למדפסת ממוחזרות באיכות טובה ממה שהייתה לכם בעבר.

טיפ מס' 3 – משלוחים של דיו דלת לדלת – נושא חשוב

משלוח ישיר יחסוך לכם הגעה למרכז חלוקה. כשהוא נעשה מכתובת לכתובת הוא מאפשר לכם ליהנות מזמינות מידית למוצרים, מזמני המתנה קצרים ומחוויית קנייה אחרת ממה שהורגלתם בעבר.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *