לא יהיה זה סוד לומר כי אחסון אתרים הוא שירות חשוב לא פחות מהבנייה והקידום. אחרי הכל, אנו חיים בעולם של שיתוף מידע על בסיס תמונות וסרטונים לא פחות מאשר תוכן. לגבי סרטונים, אין לכם בעיית אחסון כי הכל מגיע מהיו טיוב ומ- Vimeo באמצעות הטמעה נכונה בקוד. הבעיה מתחילה להיווצר בתמונות, שמאוכלסות ישירות על גבי האתר. מי שפתח אתר בחינם בלי חברת קידום ובנייה ומבלי לקנות שרת או דומיין נלווה ודאי שם לב למקום הדל שהוא קיבל ל- 7-20 תמונות, לא יותר. אבל אתר רציני דורש מאות ואלפי תמונות המתחלפות ומאוחסנות לשירות עתידי. גם קובצי אודיו ללא וידאו (מוזיקה, נאומים, וכד' Wav, mp3, קולות רקע לאתר וכד') הם קבצים התופסים לא מעט נפח. לכן, אנו ממליצים לגבש את האתר שלכם על תשתית אחסון אתרים טובה. אם לא עשיתם מנוי בוויקס והמסגרת החינמית בה אתם נמצאים סיפקה לכם אתר יפה ומהודר שהשקעתם בו, ניתן לשמור אותו ופשוט להעביר אותו אל שרת אחסון אתרים ייעודי.

זה מה שצריך לבדוק כשנכנסים לעסקת אחסון אתרים בשרת

את כל השאלות הללו חובה לשאול בכניסה לכל עסקת אחסון אתרים. צוות המכירות לא ינדב את המידע, וייתכן כי הוא לא מספק את רובו אז הוא פשוט לא ישוחח אתכם על כך מרצונו החופשי. האם זה אומר שלא כדאי לכם להירשם לאותו שרת? עדיין לא. משום שכל אחד מהשירותים הנלווים הללו ניתן להסדרה על ידי חברה אחרת. התנאי היחיד שמצריך ביטול הוא כאשר אינכם עובדים עם ווינדוז וזה שרת מבוסס מייקרוסופט כי אז לא תוכלו לעבוד בו.

קריטריון מקצועי לבחירת שרת אחסון

הקריטריון המקצועי לבחירתו מבוסס על המהירות שלו, היציבות, ההגנות שהוא מספק, רמת אבטחת המידע, הזדהות חזקה (כניסה עם טוקן בנוסף לשם משתמש וסיסמה) ועוד. לכן, ניתן בהחלט להירשם לחברת שרת שלא מספקת לכם מייל משלכם אבל היא עצמה חברה איכותית, מאובטחת ומהירה, ולשרת מיילים – בנפרד (גם לגביו יש ליישם בירור זה).

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *