כשאתם עומדים לקנות טונר למדפסת במשלוח, תעשו חושבים לפני שאתם הולכים לחנות מול הבית. חוץ מזה שאתם יודעים את הכתובת שלה, מה אתם למעשה יודעים עליה? כוח האדם בחנויות טונרים בערים הגדולות מתחלף כל 3 חודשים בממוצע, לרוב בסטודנטים שאין להם מושג באחזקת טונרים או דיו, וגם המנהלים שלהם מתקשים להתמודד כשהם נתונים בלחץ של מכירות מוצרים אחרים במקביל. מה המשמעות? אחסון לא טוב של מוצרים מתכלים למדפסת עלול לגרום לו להתייבש, להירקב ולא להדפיס כמו שצריך. גם כשהם קולטים משלוח, מישהו הבטיח להם שכל הארגז מכיל מוצרי איכות? ושוב, כאן חוזרת על עצמה העובדה שהחנות הזו נמצאת בעיר, והיא משרתת גם לקוחות שזקוקים למוצרים אחרים מלבד טונרים ודיו. בהיותה חנות כלבו, היא לא יכולה לדאוג לשירות דיו או טונרים מושלם, ואתם אלו שסופגים את זה. עדיף להזמין טונר למדפסת במשלוח ולא מהחנות הקרובה, אלא כתוצאה מקנייה באתר אינטרנט.

טיפ מס' 1: בחרו להזמין טונר רק באתר אינטרנט

אתר אינטרנט אשר מופעל בידי משרדים שעוסקים רק במכירת טונרים ודיו מבוקר ועד ערב מחזיק בצוות נסיינים אשר עובדים במעבדת בוטיק, והם בודקים מחסנית מחסנית וכן טונר אחר טונר, מאתרים מוצרים בלויים, שולחים אותם חזרה לספק ודואגים לקבל במקומם רק מוצרי איכות. אתר האינטרנט מעמיד לרשות הלקוח דף הזמנות נוח מאד להפעלה. ואם אתם לא אנשי מחשבים ומדפסות? לא קרה כלום. השאירו הודעה כללית שאתם צריכים טונר ולא יודעים איזה. אנשי שירות אדיבים יחזרו אליכם ויסייעו לכם לאתר את המוצר הנדרש להפעלת המדפסת.

טיפ מס' 2: משלוחים בתנאים טובים – יתרון

משלוחים מהירים בתנאים טובים מבטיחים שני דברים: ראשית כל, כל טונר או דיו נמצא מינימום זמן בדרכים, ועל כן נשמר כמו חדש. שנית, איש המשלוחים לא יקבע אתכם בדואר וגם לא בנקודה מקרית בעיר שלכם, אלא יגיע עד כתובת העסק או הבית בו אתם גרים, לא פחות.

טיפ מס' 3: מחירים נמוכים – כאשר ישנם קשרי ספקים עם יבואני דיו מרכזיים

אתר האינטרנט http://dioland.co.il/ שמספק רק טונרים ודיו דואג גם למחירים נמוכים. כל פעם שתזמינו דיו או טונר למדפסת במשלוח, אתם תגלו שהמחירים ממש ברצפה, וזאת בשל היותו של האתר בעל קשרי ספקים עם יבואנים מרכזיים בענף. הדבר מאפשר לו למכור במחיר נמוך בשל נקודת פתיחה טובה בכיוון הזה כשהוא קונה מהיבואן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *