בואו לקנות מחסניות דיו למדפסת HP, להבטיח לעצמכם דיו למדפסת CANON מכל הדגמים וליהנות ממחסניות דיו למדפסת EPSON איכותיות. כל המחסניות ניתנות לרכישה הן כמקוריות והן כתחליפיות. הכל נרכש מלא, במשקל המקורי של המחסנית, ורק על בסיס חומר איכותי שנבחן בקפידה במעבדות.

מצוינות ואיכות

מחסניות דיו HP, CANON, EPSON, BROTHER, XEROX ועוד – באיכות חסרת פשרות. נציגי השירות ישמחו לטפל בפניותיכם, אם מילאתם הזמנה באינטרנט ויש לכם שאלות. כל מי שייצור עמכם קשר הוא איש מקצוע בקיא בתחומו, אשר יסייע לכם להגיע בקלות למוצרים האיכותיים והטובים ביותר למדפסת שלכם. ומה שטוב למדפסת – טוב להדפסה ומצוין מבחינת כושר השרידות: מוצרים מלאים, ללא מחסניות חסרות בדיו, וכל זה חוסך לכם גמר-מהיר של המוצר ומאפשר לכם ליהנות משימוש ארוך טווח בכל מחסנית דיו.

חיסכון כלכלי משמעותי

כשאתם קונים דיו למדפסת CANON, HP, EPSON, וכל חברה אחרת באמצעות אתר אינטרנט ולא בחנות הפרונטלית, אתם חוסכים כ- 70% מהוצאות ההדפסה שלכם. אתר אינטרנט זה נמצא בקשרי ספקים מעולים עם יצרני דיו וטונרים מכל העולם, ורק עם נציגים שהם מטעם הפירמות הגדולות או פירמות יצרני התחליפיים האיכותיים. בשל קשרי ספקים כה מחמיאים, ניתן לעשות לכם מחיר שנדיר כי תמצאו במקומות אחרים. בשל כך, אתם תיהנו מחיסכון חסר תקדים שידרבן אתכם להמשיך להזמין כאן ולייעל את שירותי ההדפסה שלכם, מבלי לפגוע באיכותם, רק להשביח אותה.

שירות אדיב ומהיר מאד

בין אם תזמינו דיו למדפסת EPSON, CANON, XEROX, HP, ועוד, ובין אם תזמינו את הטונרים של החברות הללו, משלוחים בחברה זו הם עניין מהותי ועל כן מאד נוח. הם מגיעים היישר לכתובת העסקית ממנה ההזמנה הופקה, כלומר על ליעד בו אתם נמצאים. בנוסף, זה מתבצע מאד מהר על ידי שליחים מדואר ישראל. השילוב של הגעה ליעד ומהירות המשלוח הופך את חוויית השירות כאן לייחודית, כזו שנדיר למצוא במקומות אחרים כאשר מתעניינים בדיו או טונר למדפסת. עם חוויית שירות זו – רבים נטשו את החנויות מהן הם קנו ועברו לצרוך דיו למדפסת HP, CANON, EPSON, ועוד – רק דרך אתר אינטרנט אחראי ושירותי כמו http://tonerim.co.il/.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *