אם נגמר הדיו במדפסת ה- BROTHER שלכם, ניתן לרכוש את הסט המלא של 4 המחסניות מחנות אינטרנטית, ליהנות מהנחה של עד כ- 70% מהמחיר הממוצע, ולקבל מוצר שסטטיסטית יותר טוב ממנו ולא פחות טוב. כיצד זה קורה? החנות האינטרנטית מקבלת את היבוא שלה באמצעות הסכמים סיטונאיים, בהם מוכרים הרבה מוצרים בתעריפים זולים. בכך, יש לחנות את משאבי הזמן והכסף לבצע את הבדיקות הרצויות במעבדה מקצועית ולשלוח לכם רק דיו למדפסת BROTHER שעובד תקין, ונמצא חדיש לשימוש ארוך טווח, לא פחות מכך. בחנות רגילה שממוקמת במרכזי הישובים, בדרך כלל הסכמי היבוא הם קמעונאיים ועל כן יקרים, מה שמשאיר אותה כמעט ללא יכולת לבצע את הבדיקות הללו. מסיבה זו, צרכנים רבים מוצאים את עצמם עם מוצרים פגומים המיועדים להחזרה, במקום ליהנות מיציבות ברכישת דיו למדפסת BROTHER, כנדרש.

שירות מעולה לכל לקוח ולקוחה

התקשרתם אך לא זכרתם בדיוק את הדגם? אנחנו נסייע לכם למצוא מה הוא היה באמצעות רכישות קודמות שלכם בחנות זו או באמצעות זיהוי דגם המדפסת. אנחנו לא נעכב בגלל זה הזמנה, ולא נדרוש לשוחח עם מומחה IT בשלב מאוחר יותר. זו לא דרכנו, וידוע שזה גם מה שמעכב את עיקר המשלוחים. הסטטיסטיקה מצביעה על כך שלא טעינו, ומשלוחים כאלו התקבלו מדויק בבית הלקוח, עם מחסניות הדיו המתאימות לאותה מדפסת.

משלוחים מהירים לבית הלקוח או למשרדו

הכתובת שתרשמו בהזמנה היא הכתובת אליה יגיע דיו למדפסת במשלוח. אנו לא שולחים לסניפי דואר או לחנויות המשמשות כמרכזי חלוקה. נציג של דואר ישראל יגיע עד הבית שלכם או המשרד שלכם, ולכן אינכם צריכים להשקיע כלום בהבאת המוצרים לביתכם, מעבר לתשלום באינטרנט ביום הקנייה. אנחנו נדאג לספק לכם את המוצרים במהרה, ימים מעטים מאד מרגע אישור התשלום בהזמנה.

דיו למדפסת מכל הסוגים: מקורי או תחליפי

אנחנו מספקים גם דיו או טונר למדפסת מקורי של BROTHER וגם תחליפי. המקורי אצלנו עולה זול משמעותית ביחס לכל חנות אחרת והתחליפי תמיד מלא, תמיד מדולל ומכיל בדיוק את אותו הרכב כימי כמו של המקורי. אנחנו בודקים זאת במעבדה ומוודאים שבמידה ותזמינו תחליפי, תקבלו בדיוק את התמורה הנדרשת לרכישתכם, ולא פרומיל פחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *