החנות הווירטואלית היא לא עוד דף באתר אינטרנט. היא מקור הפרנסה שלכם. הוא חשוב במיוחד בימים של סגר והגבלות תנועה בקרב רוב ממשלות העולם החופשי. אבל האינטרנט כיום, כמו האינטרנט לפני מספר שנים אחורה, לא השתנה ועדיין יוצר תחושת פקפוק בקרב לא מעט גולשים. אולי החנות שלכם לא בטוחה? אולי השתלטו עליה פצחנים (האקרים) שיגנבו את פרטי האשראי? אולי החנות היא בכלל דף מתחזה שלהם ולא באמת האתר שלכם? במאמר זה נלמד כיצד להפריך את הספקות הללו באמצעות עיצוב ותכנות נכון של החנות, שישרו אמינות בקרב הגולשים.

פנו לשירות של מעצב או מעצבת אתרים מומחים

בשירות של מעצבת אתרים, חנותכם הווירטואלית תמיד תרגיש לגולשים כמקום אמין וראוי. השירות כולל עיצוב מרהיב עין ותכנות חכם המאפשר ביצוע פעולות יעיל ומהיר. אחת הבעיות עם חנויות וירטואליות היא שפעולות של בחירת מוצרים והוספתם לסל הקניות, וכן מעבר מדף אחד לדף שאחריו מאד מסורבלות והאיטיות שבמעבר בין הדפים גורמת לרבים לחשוד שיש כאן התחזות או ניסיון פריצה לפרטי האשראי שלהם. ביננו, אפשר להבין אותם כי בעבר דפי חנות איטיים אכן התבררו כפריצה בדיעבד. לכן, חשוב ליישם מהלכי תכנות חכמים שיגרמו לכל דף ודף להיטען מהר, כולל במסכי בחירת המוצרים והזנת פרטי הרכישה.

עיצוב מזמין ומרהיב עין יזמים לחיקכם עוד גולשים

כמובן שמעצבת אתרים תדאג לחנות מעוצבת ומרהיבת עין, כזו שתגרום לכל גולש להישאר בה זמן רב ולא להפסיק להתעניין במוצרים שלכם. ניתן להסדיר בחנות דף שנקרא "אנשים שהתעניינו במוצר X התעניינו גם ב- Y" ובו מופיעה רשימה של מוצרים משלימים או דומים לזה שרכש הקונה שלכם על מנת לשכנעו להגדיל את סל הקניות שלון בנוסף, הדפים באתר יעוצבו כשם מתאימים גם למחשב רגיל, גם למחשבי מחברת (נוטבוקים) וגם לטלפונים ניידים חכמים. באופן זה ניתן יהיה לבצע גלישה אל חנות וירטואלית שהקמתם בקלות ללא חשש ובאופן 100% אמין שמדובר בחנות שלכם ולא בפישינג. באופן זה תוכלו להבטיח הסדרה של חוויית קניה נהדרת אצלכם באתר מה שיגרום לבשורה להיות מופצת מפה לאוזן וקהלים חדשים יפקדו את החנות שכלם בכל עת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *