בואו לרכוש דיו למדפסת HP אצל מיטב המומחים באתר http://inkjet-recycle.com/ במחיר מיוחד. המוצרים יגיעו לכתובת שלכם כשהם איכותיים, לא פגומים וזאת לאחר שהם נבדקו היטב בהגיעם למחסנינו. הרכישה מתבצעת דרך אתר אינטרנט המספק שירות על דיו למדפסת HP בכל תחום: ייעוץ לפני קניה, הזמנות, איתור ראשי דיו מדויקים עבור מדפסת שאינכם יודעים מה הם, ועוד.

דיו למדפסת HP מסופק כשהוא איכותי גם כמקורי וגם כתחליפי

בין אם תבחרו ראשי דיו מקוריים של HP ובין אם תעדיפו את התחליפיים, המוצרים תמיד יגיעו באיכות. התחליפיים שלנו לא ממוחזרים, מבוססים על חומרי דיו מקוריים כמו של HP, ומגיעים לבית הלקוח כשהם ב- 100% Capacity. פעמים לא מעטות, כאשר קונים דיו למדפסת HP מחנות רגילה, אתם תהיו עלולים לחזור עם המוצר בטענה שהואט חסר או שחלק מהדיו יבש ופגום. בחנות זו לא מביאים אתכם למצבים הללו, אלא מספקים דיו למדפסת ב- 100% איכות בלבד.

שירות מצוין לכל קניינית וקניין

בין אם תזמינו דרך האינטרנט או באמצעות המוקד הטלפוני של האתר, ההזמנה תצא אליכם ישירות, מבלי שתצטרכו להגיע למשרד הדואר או לסניף חלוקה מקומי כלשהו עם פתק של דואר רשום. המשלוח יגיע ישירות אליכם בפרקי זמן מהירים מאד מרגע ביצוע המשלוח. אנו מספקים ללקוחות שלנו גם ייעוץ מלא על רכישת דיו למדפסת HP בו אנו מנתבים אותם למחסנית הכי אופטימלית: מקורית או תחליפית.

תמחור כל המוצרים בעשרות אחוזים כלפי מטה מהמחיר הראלי בשוק

הדבר מתרחש הודות לכך שאנו חנות שנוח לעבוד עמה. הספקים והיצרנים שולחים לנו סטוקים של ראשי דיו אותם אנו בודקים אחד לאחד, ושולחים להם ביום אחד את כל הפגומים. בניגוד לחנויות שלומדות על הפגמים של מוצריהן מהלקוח, אצלנו הלקוח יקבל רק מוצר איכותי, ועם הפגומים אנחנו מתמודדים מול הספקים. בשל כך, האחרונים חשים בנוחות מרובה לעבוד עמנו והיציבות ממש מורגשת במשרדיהם. הם מתגמלים אותנו על כך במחירי בוטיק המאפשרים לנו לסחור במומרי דיו למדפסת במחירים זולים משמעותית מהממוצע. מחירי מוצרי דיו למדפסת כאן יכולים להגיע אף ל- 70% הוזלה ביחס למחיר הממוצע בחנויות עבור מקביליהם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *