דיו למדפסת במשלוח מיוחד! בואו לרכוש דיו למדפסת באינטרנט והבטיחו לעצמכם יתרונות שוברי שוויון מול חבריכם מהחנות הפרונטלית: משלוח מידי עד הבית או המשרד, כל המוצרים מגיעים שלמים, ללא מחסניות יבשות או פגומות, והמחיר עולה בממוצע 70% פחות מהמחיר המקובל במשק. במילים אחרות, אתם משלמים ופחות ומקבלים הרבה יותר!

רכישת דיו למדפסת מחנות אינטרנטית – כך זה עובד

ראשית כל יש לבצע את ההזמנה. לאחר מכן יש לאמת אותה ולהזין את כתובת המשלוח. הוא ייצא אליכם ימים ספורים מרגע הזנת ההזמנה ויגיע עד לפתח ביתכם! אינכם צריכים להגיע למשרד הדואר, וגם לא לכתובת כלשהי המהווה מרכז משלוחים. מוצרי דיו למדפסת פשוט יגיעו אליכם עד לכתובת במחיר ההזמנה, ללא תוספת תשלום.

ניתן להתייעץ לפני ההזמנה

אתם לא בטוחים שזהו ראש דיו למדפסת המתאים לה? אינכם סבורים בהכרח כי אותו דיו למדפסת במשלוח ייטיב עם מכשיר ההדפסה שלכם? אתם יכולים להתייעץ עם עובדים מומחים דרך המייל או הטלפון, אשר יבררו איזו מדפסת יש לכם, וכמה זמן אתם מחזיקים אותה פעילה בבית/במשרד. בהתאם לכך, הם ייעצו לכם על ראשי דיו אידיאליים. בחלק מהמקרים הם יהיו מקוריים ובחלקם תחליפיים, אך מה שבטוח הייעוץ שלנו הוא תמיד בול פגיעה, כזה שיספק למדפסת שלכם את אורך החיים הארוך ביותר עם אותה מחסנית דיו.

מחירים זולים מאד

המחירים הם תולדה של מקצועיות ולא פשרנות. ספקי ראשי דיו מובילים סומכים עלינו בעיניים עצומות בשל ההחזרים הנוחים שאנחנו מבצעים עבורם, ובשל הניהול היעיל שמשקיט את מצפונים ומאפשר להם לעבוד ללא חשש. על כך הם מתגמלים אותנו במחירים נמוכים המאפשרים לנו למכור לכם במחיר נמוך את המוצרים. אם אתם רוצים לחסוך עד 70% עלויות הדפסה, בואו לרכוש מאתנו דרך http://tonerim.co.il/ ולהבטיח את שדרוג מאמץ ההדפסה שלכם בעלות מופחתת!

יתרונות איכותיים למוצרים שלנו!

הם תמיד יגיעו לכתובת שלכם עובדים 100%, תקינים 100% ולא חסרים או פגומים. הסוד שלנו הוא בבדיקת ראשי דיו מהספקים עם הגעתם. כשיש מוצר פגום אנחנו סופגים אותו ולא אתם. אנחנו שולחים אותו לספק בחזרה, ואליכם נשלח רק מוצרים תקינים אשר כבר נבדקו. בכך, אתם לא רק מבטיחים תנאי שירות טובים אלא גם שקט תעשייתי לפיו לא תצטרכו לטרוח להחזיר מוצרים פגומים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *