אם יש לכם מחשב פגום, הארד דיסק או כונן קשיח חיצוני לא מתפקדים, כרטיס זיכרון SD או Tf עם פסי זהב שנשחקו ואי אפשר לקרוא אותו, ועוד – אל תמהרו לוותר על החומרה שלכם. זה לא היא שחשובה, זה המידע יקר הערך שצברתם בפנים: תמונות, סרטונים, מסמכים ועוד. ההמלצה שלנו היא שכאשר אתם רואים שאתם מתחילים לצבור, תתחילו לגבות על כונן נוסף. ישנן תוכנות גיבוי שעושות זאת אוטומטית בשבילכם PER תקופה כדי להימנע מתלות זו. ברם, אם העמסתם ונתקעתם עם כונן או כרטיס זיכרון לא תקינים, יש פתרון לחילוץ המידע שבפנים: חברת שחזור מידע ייעודית.

שחזור תמונות וסרטונים

שחזור קובצי תמונה גדולים וקטנים, שחזור סרטונים בכל הרזולוציות והעברת החומר המשוחזר להתקן קשיח חדש ובטוח או שיתוף בענן אינטרנטי. בשחזור זה, מגבים עבורכם את כל הקבצים שתכליתם היא וויזואלית על מנת שלא תצטרכו לחשבו על געגועים לחומרים: הם יהיו שם ויישמרו גם אם תספקו התקן שנפגם ואפילו אם תספקו מחשב שמחקתם ממנו מידע זה בשוגג. ניתן להחזיר מידע שנמחק באמצעות טכניקות שחזור מידע ייעודיות.

שחזור מוזיקה ומסמכים

שירים שאהבתם לשמוע בביצועים ייחודיים ומסמכים שכתבתם או הורדתם על מנת לקרוא בעתיד ישוחזרו במלואם. הם יועברו להתקן קשיח בטוח או באמצעות ענן אינטרנטי כקובצי שיתוף. אם חשבתם שתצטרכו להיפרד מהתכנים היקרים והחשובים לכם באמת בשל פגם בכונן הקשיח או בכרטיס הזיכרון, טעות בידכם. חברת שחזור מידע ותמונות תגבה אתכם באופן מלא ותספק לכם את קובצי השמע והמסמכים כנדרש.

שחזור מחשבים שהתכנים שלהם נמחקו בשוגג

תחום נוסף בו אנו עובדים הוא מחשבים שנעשתה להם מחיקה בשוגג של קבצים. במידה וכפתור ה- Del נלחץ מבלי שהתכוונתם והקבצים גם נמחקו מסל המחזור, יש דרך חזרה. חברת שחזור תמונות ומידע תסייע לכם, באמצעות טכניקות מחשוּב ייעודיות להחזיר את הקבצים המחוקים ולעשות להם ריסטור (שחזור) לתיקיות בהן הם היו במחשב שלכם או לשמור אותם במיקומים אחרים או על מחשב אחר. ניתן גם לקבל את הקבצים שנמחקו באמצעות שיתוף בענן והורדה דרך המחשבים בבתים שלכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *