אספקת טונר למדפסת היא אחת המשימות החשובות שצריך להסדיר בסביבה בה ישנן מדפסות פעילות. בין אם מדובר בבית שלכם בעמדת המחשב ובין אם זהו המשרד, החנות שתספק לכם טונר למדפסת לייזר ללא ספק צריכה להניב לכם תוצרים איכותיים ובמחירים לא יקרים. לצערנו, המציאות היא שלא תמיד זה קורה. כיצד תדעו למי לפנות כך שגם טונר תחליפי יעבוד מצוין וגם המחיר לא יהיה יקר?

חנות איכותית היא חנות שמוכרת טונר ודיו באינטרנט

חנות זו לא עוסקת בשיווק מחשבים וציוד היקפי ולכן יכולה להקדיש את כל זמנה ומרצה לטונרים למדפסות. היא עורכת בדיקות עבור כל משלוח שמגיע לשולחת בחזרה מוצרים פגומים לספקים על דעת עצמה לפני שהיא מכרה זאת למי מהלקוחות. לכן, כשאתם קונים שם אתם מקבלים רק מוצרים איכותיים. ואיך זה משפיע על המחיר שלכם? כשאין החזרים מלקוחות יש מחירים זולים. יצרני וספקי הטונרים מעריכים את חוסר מקרי ההחזר של אותה חנות ומתגמלים אותה בתעריפי פתיחה נמוכים המאפשרים לה לסחור עמכם בטונרים במחירים נוחים ביותר.

הדרכות ושירות בוטיק – דברים שחשוב לוודא שקיימים

ואם כבר בנושאים המקצועיים בצד הספק עסקינן, חשוב לוודא שהמקצועיות נשמרת גם כשמדובר בצד שלכם, הלקוחות. לא תמיד אתם תהיו בטלפון או בעמדת המחשב להזמין את הדיו או את הטונר למדפסת. גם אם השותף או בן המשפחה שלכם מזמין עבורכם ואין לו ידע במדפסות, חשוב שהחנות תספק לו תמיכה ותסייע לו לאתר את המוצר על מנת לחסוך לכם זמן יקר ולהפיק במהרה את ההזמנה.

משלוחים לכתובת היעד

חשוב לוודא שהמשלוחים נעשים ממש לכתובת היעד ולא לנקודת איסוף על מנת לחסוך לכם בזמני קבלת טונר למדפסת ויותר מכך, לחסוך לכם משאבי נהיגה ומאמץ כשהמשלוח יגיע ממש עד אליכם.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *