בחירת דיו עבור מדפסת בית העסק הכי מומלץ לבצע בחברה שמוכרת את מוצריה באינטרנט. מדוע? משום שכאשר אתם פונים לחברה כזו אתם מבטיחים בראש ובראשונה שירות מקצועי וחשוב לא פחות, עבודה מדויקת ואיכותית. בחברה כזו אין מחסניות יבשות או חסרות כאשר קונים תחליפי, והמוצרים המקוריים לא מאד יקרים כמו במקומות אחרים. איך כל זה קורה? נסביר זאת ולאחר מכן נלמד אתכם כיצד לזהות חנות כזו ולחבור אליה.

על פעילותה של החנות האינטרנטית

חנות דיו למדפסת באינטרנט עוסקת אך ורק במכירת מוצרים מתכלים. בשל כך, היא לא מפנה זמן למכירת מחשבים ומדפסות ורכישתם אלא מקדישה את כל המשאבים להקמת מעבדות בדיקה וצוותי עבודה שיחדדו את העבודה בראשי דיו ובטונרים. התוצאה: כל משלוח נבדק לעומקו, המוצרים הפגומים מוחזרים לספק שבועות רבים לפני שהם עולים למדפים לצורך מכירה לכם וחשוב לא פחות מאלה – הכל נעשה לשביעות רצונם של הספקים. בזכות עבודה אחראית זו אין להם החזרים לספוג ולכן הם מתגמלים את החנות האינטרנטית בתעריף רכש נמוך המאפשר לה למכור לכם את התכולה במחיר זול מאד שיכול להוזיל לכם עד 70% מעלויות ההדפסה בעסק.

כך ניתן לדעת שהחנות מקצועית, אחראית ואמינה

חנות אינטרנטית מקצועית למכירת דיו למדפסת בראש ובראשונה מעמידה מחירים נמוכים. הסיבה שהיא יכולה להעמידם היא כי יש מי שמוכר לה ביותר זול. שנית, נכונותו של צוות החנות לעזור לאנשי רכש מטעמכם, להירתם למציאת מחסנית הדיו הטובה ביותר בדגם המבוקש ולבצע הדרכות מעידה כי מדובר בישות מכירה מקצועית העובדת עם ספקים איכותיים. אם נוסיף לכך תנאי משלוח מלאים עד בית העסק הכי שמדובר בשירות משתלם מאד שמומלץ ביותר להירשם אליו כלקוחות עסקיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *