אם אתם מעוניינים לעבוד מהבית על המחשב במשרד, חברת שירותי מחשוב לעסקים תספק לכם את הנדרש! תוכנה ייעודית לחיבור לשרת ובמקביל – הפיכת המחשב המשרדי שלכם לשרת אליו ניתן יהיה להתחבר מרחוק. בדרך זו אתם תוכלו להתחבר למחשב שנמצא במשרד ולעבוד עליו מבלי להימצא בו. כיצד זה עובד, ומה צריך לבדוק לפני רכישת אמצעי זה?

התחברות באמצעות רשת פנימית

ההתחברות מאובטחת ואינה מצריכה אינטרנט. היא מבוססת על מחשב משרדי שמוגדר כשרת ומנגד על מחשב ביתי או נייד המוגדר כנשא התוכנה. ככזה, הוא מקבל את ההגדרות של המחשב שנהפך לשרת ונמצא במשרד. במידה והמחשב שלכם הנו נייד, ניתן יהיה להתחבר למשרד שלכם מכל מקום, ולא רק מהבית. במידה והמחשב נייח ניתן יהיה לעבוד מהבית על המחשב המשרדי.

הבדיקות שצריך לבצע לפני שבוחרים בשירות

שירותי מחשוב לעסקים לא מעטים מציעים פתרונות התחברות מרחוק. מה אתם צריכים לבדוק לגביהם? ראשית כל, שהם לא איטיים ולא יוצרים Delay. בדרך כללף תוכנות מנהל שמתחברות למחשב מרחוק גורמות להפעלה שלו להיות איטית ובדילי רציני מאד. יש הפרש זמנים ניכר בין הפעולות שאתם מבקשים לעשות על המחשב המרוחק לבין הזמן בו הן נעשות, לעתים של חצי דקה. מומלץ לוודא שצמצום התופעה יהיה כמעט למינימום תוך הבטחת סביבת עבודה מהירה ויציבה. כמו כן, רצוי לבדוק שאפשר לעבוד על המחשב הביתי שלכם כמחשב ביתי, עם שולחן העבודה המקורי, ובמקביל, מאותו מסך, על המחשב במשרד. בדרך זו תוכלו לגרור קבצים בין המחשבים מבלי להשתמש בהחסן נייד ובכלי הרכב שלכם.

יתרונות שירות התחברות זה

כשאתם צורכים שירותי מחשוב לעסקים בהם מוסדרת לכם התחברות למחשב מרוחק, אתם יכולים לעסוק בעבודה וביצירה שלכם מכל מקום, הן מהמשרד והן מהבית באין מפריע. העבודה תהיה זהה, ותאפשר לכם התחברות קלה ופשוטה למחשב המארח. בכך, תחסכו בהגעה למשרד ותוכלו לנהל את העבודה המשרדית מהבית במקום לחזור הביתה מאוחר בעתות שגרה.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *