מדפסות הלייזר נהיו פופולריות ביותר בעשור האחרות בקרב משרדים גדולים, ארגונים ומוסדות ציבוריים הדורשים קצב עבודה מהיר והיקף הדפסה גדול. הן נחשבות למדויקות וחסכוניות יותר מדיו נוזלי. בטכנולוגיה זו, המדפסת מבצעת חריטה על גבי משטח הנייר ולאחר מכן היא מפזרת אבקת דיו על גבי המקומות המסומנים. טונר הוא מכל גלילי המכיל את אבקת הדיו. שימוש בטונר למדפסת, יאפשר קצב עבודה מהיר, בין הנע בין 20 ל 40 דפים מודפסים בדקה. טונר אחד יכול להספיק להדפסה בכמויות של עד 20 אלף דפים.

 

סוגי המילוי של ראשי דיו או טונרים למדפסות

במידה ונגמר ראש הדיו או הטונר במדפסת, יש צורך להחליפו על מנת להמשיך בעבודה השוטפת. ישנם שלושה סוגים שונים של לראשי לדיו למדפסת תל אביב או טונר למדפסת תל אביב. הסוג הראשון והפחות משתלם מכולם זה ראש דיו מקורי או טונר מקורי ממפעל היצרן. האפשרות הזו היא נחשבת לאיכותית ביותר. האפשרות השנייה היא שימוש בחלקים מתכלים תואמים. אלה ראשי דיו וטונרים חדשים המיוצרים במפעל, אך אינם מיוצרים במפעל היצרן המקורי. האופציה השלישית והזולה מכולן היא ראש דיו או טונר ממוחזרים או מתוקנים. חלקים מתכלים אלו מיוצרים במפעל היצרן אך אינם מגיעים חדשים מהשקית.

 

איך לקבל משלוח קבוע במחירים משתלמים של דיו וטונרים?

החברות עליהן אנו ממליצים נחשבות לחברות המוביל בארץ באספקת דיו או טונרים איכותיים ללקוחותיהן. ההזמנה מתבצעת טלפונית או באתר הספק הנבחר. כשמדובר בהזמנת מלאי של דיו למדפסת תל אביב ותושביה יכולים ליהנות משירות מקצועי ומחירים משתלמים.

 

כל מה שעליך לעשות הוא להיכנס לאחד מהאתרים המקושרים בכתבה ולבחור באחד מראשי הדיו של המותגים אתם אנו עובדים כגון HP, BROTHER, SAMSUNG, EPSON, LEXMARK ואחרים. אם ברצונך להשקיע ברכוש טונר למדפסת תל אביב מספקת פתרונות גם לטכנולוגיה הזו. כלל המוצרים של הספקים המומלצים כוללים שנה אחריות ונשלחים ללקוחות שלנו בפריסה ארצית. אנו מתחייבים למחירים הזולים בארץ – עד 70% בעלויות ההדפסה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *