מלבד מדפסות הזרקת דיו, בעולם המדפסות קיים פיתוח חדש יחסית הנקרא מדפסת לייזר. מדפסת זו פועלת על טכנולוגיה השונה בתכלית מאותה טכנולוגית ההזרקה המוכרת ולכן עולה הצורך במוצרים ייעודיים. כאן הטונרים נכנסים לתמונה ועל פי רוב, מחירם יקר יותר מאשר ראשי דיו. אולם באתר של דיו כמעט חינם ניתן למצוא מוצרי די או טונר למדפסת במחירים מוזלים ואף לקבל שנה אחריות.

מילוי דיו

מלבד ראשי דיו למדפסת או טונר למדפסת נתניה וכן עסקיה ותושביה יכולים ליהנות גם משירות ייחודי והוא מילוי דיו. כך במקום לרכוש ראש דיו חדש למדפסת באפשרותם לעשות שימוש מחודש, או במילים אחרות למחזר ראש דיו שכבר נמצא בבעלותכם. מדובר בפתרון נוח וגם ידידותי, במיוחד לאור העובדה שכיום קיימת מודעות רבה לנושא המחזור והשימוש החוזר. המילוי מתבצע על ידי מכשיר מיוחד ולאחר ייבוש הדיו הקודם כליל. מדובר בשירות ולו יתרונות רבים כאשר העיקרי ביניהם הוא המחיר.

שירותי ייעוץ מקצועי

אם אתם מחפשים לקנות מוצרי דיו או טונר למדפסת נתניה היא האזור שאתם רוצים להתמקד בו (היות וזהו המקום שבו פועל העסק שלכם, או לחלופין זהו האזור שבו הנכם מתגוררים), אך אינכם בדיוק יודעים אילו מוצרים נחוצים לכם, אנו שמחים לבשר לכם שהגעתם למקום הנכון. אצל הספקים שלנו לא מסתפקים במכירת מוצרים נטו אלא מציעים לכם ליהנות ממכלול רחב של שירותים מקצועיים, לרבות שירותי ייעוץ. הספקים יכוונו אתכם אל עבר הבחירה הנכונה ביותר ונוודא כי תהיה מידת התאמה מקסימלית בין המוצרים שקניתם לבין המדפסת שנמצאת ברשותכם.

המומחים שלנו עובדים עם כל סוגי המדפסות ומציעים משלוחים בפריסה ארצית. צרו עמנו קשר עוד היום להזמנת מוצרי דיו או טונר למדפסת בנתניה באחד האתרים המקושרים ותיהנו משירות איכותי וממחירים משתלמים!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *