מתי זה הזמן הטוב ביותר להזמין דיו למדפסת נהריה? האם יש צורך לצאת מהבית כדי לרכוש דיו?

הזמנת דיו למדפסת נהריה וטונר יכולה להיות פשוטה מאד ולהתבצע דרך הטלפון. מעבר לחיסכון הגדול בזמן שכולל יציאה מהבית, חיפוש חניה והמתנה בחנות לכך שהנציג יתפנה, ההזמנה דרך הטלפון יכולה לחסוך לך הרבה מאד כסף. מציאת הפתרון הנכון עבורך יכול להיות חסכוני בעד 70% בעלויות ההדפסה.

הזמנת דיו למדפסת נהריה בקלות

הזמנת דיו למדפסת נהריה יכולה להתבצע בקלות, במהירות ולהבטיח לך חיסכון משמעותי בעלויות ההדפסה. ההזמנה היא במרחק של שיחת טלפון אחת כאשר בשיחה זו הנציגים ישמחו להציע לך את ההצעה המשתלמת ביותר לסוג המדפסת שלך וכמות ההדפסות הנדרשת לך.

הסיבה לכך שמומלץ לבצע את ההזמנה דרך הטלפון היא מניעת טעויות וחיסכון. רכישת טונר למדפסת נהריה ודיו דורשת ממך לדעת מהו סוג המדפסת שלך (ישנו הבדל בין מדפסות HP, מדפסות EPSON ומדפסות מחברות אחרות) ולהגדיר את הצורך שלך. בהתאם תוצע לך ההצעה האטרקטיבית ביותר.

ההבדלים בין הזמנת דיו והזמנת טונר למדפסת נהריה

אם ברצונך לדעת אם נדרשת לך הזמנה של דיו למדפסת נהריה או הזמנה של טונר, התשובה לכך טמונה במדפסת שיש ברשותך. מדפסות הזרקת דיו ידרשו ממך לרכוש ראש דיו חדש ולעומתן מדפסות לייזר עושות שימוש בטונר.

בעבר הלא רחוק, מדפסות לייזר היו יקרות מאד ולכן כמעט ולא היו בשימוש ביתי ובמשרדים קטנים. עתה, כשהמחירים פחתו והצורך העיקרי הוא הדפסה בשחור בלבד, נראית עלייה במספר מדפסות הלייזר. מבחינת רכישת טונר למדפסת נהריה, היא נעשית באופן דומה וממש כמו ברכישת דיו למדפסת יש לבדוק כי הטונר מתאים לסוג המדפסת ולברר מראש כמה עמודי הדפסה הוא יכול להדפיס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *