במשלוחי דיו או טונר למדפסת נצרת נהנית משירות ללא עלות, בו משולמים רק המוצרים שנקנו: מחסניות הדיו והטונרים השונים. בנוסף, אנו לא קוראים לכם להגיע לתחנות מרכזיות או נקודות איסוף גיאוגרפיות כלשהן, אלא מגיעים ממש עד אליכם, גם אם הבית נמצא בשכונה ולא במרכז, וגם אם המשרד לא נמצא בקריה המסחרית של נצרת אלא איפשהו בעיבורה של העיר. כאשר זה המצב, אתם יכולים להיות בטוחים שהמשלוח יהיה יציב, זמין וקל ליישום, מבלי שתצטרכו לנסוע מהבית ולכתת את רכבכם שעות ארוכות בדרכים עמוסות ופקוקות.

אספקת דיו או טונר למדפסת נצרת והגליל התחתון

 

אצל הספקים המומחים שלנו מספקים ללקוחותינו דיו וטונר למדפסת ללא עלות במשלוח, אלא רק על המוצרים. אנו מגיעים לכל הרבעים בעיר, ולכל חלקיה, גם לעיר העליונה וגם לעיר התחתית. אנו פוגשים את הלקוח או הלקוחה פנים מול פנים, מספקים את המשלוח, מוודאים שבעל המשלוח קיבל כל מה שהוא רצה, ומשרתים כהלכה כל אחד. גם בשלב ההתקשרות הראשונית אלינו בטלפון אנו לא אומרים נואש על מישהו שלא מבין במדפסות, אלא מסייעים לו למצוא את דגם ראש הדיו הקודם או הטונר שנגמר, ולהתחקות אחר הדגם המבוקש. בכך, אנו לא מעכבים בקשות למשלוח עד שה- "מומחה" מטעמכם יגיע, אלא עושים את המקסימום להוציא את המשלוח מהר וללא עיכובים.

ומה קורה עם המוצר שהזמנתם לא עובד??

אז דאגנו להביא אליכם רק ספקים אמינים אשר יטפלו לכם בכל בעיה עם הטונר או הדיו במדפסת שלכם – כולל אחריות לשנה שלמה על המוצרים וכולל שירות לקוחות זמין אשר צוות שלנו ערך בדיקות אקראיות לאחר הזמנות וקיבלו שירות מעולה ואף עזרה בהכנסת המוצרים למדפסת בקיצור שירות ברמה אחרת!!

באספקת דיו או טונר למדפסת נצרת מזמן הבינה: רק דיו וטונרים קונים רק אצל המומחים שלנו!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *