מחפשים דיו או טונר למדפסת טבריה קנו עכשיו מגוון מוצרי דיו או טונר בחצי מחיר! עם משלוחים חינם ואחריות לשנה!

קניית דיו או טונר למדפסת עשויה להיות משימה לא פשוטה, במיוחד בגלל ההיצע הרב שקיים בתחום. זאת לצד סוגים שונים של מדפסות, מוצרים תואמים, חלופיים או ממוחזרים וכן מחירים גבוהים באופן יחסי. אם נשאלת השאלה איך ניתן לבצע קניה חכמה של דיו או טונר למדפסת טבריה ותושביה ריכזנו עבורכם את כל הטיפים החשובים.

איזו מדפסת יש לכם? האם יש צורך בראש דיו או טונר

סוג המדפסת הוא אחד הפרמטרים הראשונים אשר בכוחם להשפיע על הקנייה שלכם. ישנם סוגים שונים של מדפסות ונדרשת מידת התאמה מרבית בין סוג המדפסת לבין הטונר או הדיו. לכן יש לבדוק שהחברה ממנה קונים עובדת עם כל סוגי המדפסות בנמצא. בדיו כמעט חינם אנו עובדים עם כל חברות המותג המובילות בתחום ביניהן: HP, EPSON, SAMSUNG, BROTHER, LEXMARK ועוד.

חלופי, תואם, ממוחזר או מקורי?

ישנם סוגים שונים של דיו או טונר אשר ההבדלים ביניהם נובעים מסוג המדפסת. עם זאת מלבד המוצרים המקוריים, ניתן גם לרכוש מוצרי די או טונר חלופיים, תואמים וממוחזרים. כדי להגיע להכרעה יש להעמיד על המאזניים איכות מול עלות וכך להחליט. כמובן שבכל הנוגע לדיו או טונר למדפסת טבריה יכולה ליהנות מייעוץ מקצועי של צוות דיו כמעט חינם אשר מומחה בתחום ויכול לוודא כי מידת ההתאמה לצרכים שלכם תהיה אופטימלית.

 

בכל מקרה של רכשת דיו וטונרים למדפסות יש לשים דגש על כמה פרמטרים חשובים:

  1. טיב המוצרים של ספק הדיו והטונרים ברמת שירות ומוצר
  2. עלויות ביחס למתחרים המספקים את אותו המוצר המתכלה בישראל קיימים סוגים רבים מאוד וללקוח הבודד קשה מאוד להבחין בין טיב וסוג המוצרים המוצעים לו.
  3. אחריות על המוצר – בתחום הדיו והטונרים נהוג לתת אחריות כל חברה ושיטת העבודה שלה.
  4. משלוחים חינם? בדרך כלל נותנים משלוח חינם בדואר או מגובה הזמנה מסוים שליח חינם עד בית הלקוח או העסק

אצלנו באתר https://www.comjet.co.il/ תוכלו למצוא את הספקים המובילים ביותר לאספקת דיו וטונרים כנסו לאחד הספקים המקושרים פה ואתם בידיים טובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *