החלטתנו לבצע בדיקה על מספר ספקים בתחום הדיו והטונרים –גילינו מי הספקים האיכותיים ביותר להזמנת דיו למדפסת דרכם – פרסמנו את הספקים הללו בכמה אתרים שלנו והחלטנו לבצע סקר שביעות רצון לגבי מחירים ואיכות המוצרים של אותם ספקים מומלצים שלנו ולראות מה הלקוחות אומרים – התרכזנו באזור נס ציונה והסביבה בכדי שנוכל להמליץ לכם שוב ושוב על אותם מומחים

בהמשך הכתבה כמה לקוחות כמו איתן ורוזה מספרים על השירות ואיכות המוצרים

בנס ציונה מברכים: בעלי המדפסות בעיר מרוצים מהשירות ומהמוצרים

כך, למשל, מעיד איתן (שם בדוי) בעל חנות ברחוב וייצמן בעיר: "עברתי לקופה רושמת מהקופה הרגילה, ועל כן שדרגתי את המחשב בחנות והוספתי גם מדפסת. חברי, שעדיין מחזיקים בקופות אנלוגיות רגילות, טענו שאני פראייר ואני מכניס את עצמי לבלגאן, כי דיו בנס ציונה זה יקר. כשמצאתי אתכם, הם עצמם לא האמינו למחירים שאני משלם, ועברו גם הם למחשבים וקופות רושמות דיגיטליות. כיום כמעט לכל חברי יש מדפסות והם מזמינים טונרים וראשי דיו אך ורק מכם. תודה רבה"

רוזה (שם בדוי) נמצאת כעת בחופשת לידה. כשבעלה השאיר אותה לבד בבית היא נאלצה להתמודד עם תצרוכת הדיו למדפסת לגמרי לבדה: "התקשרתי אליכם והייתם כל כך אדיבים. לא אמרתם לי להמתין לבעלי, אלא עזרתם לי למצוא מה אני צריכה למדפסת, והייתם כה זולים וכה נחמדים. גם המשלוח הגיע מהר מאד ונעשה בג'נטלמניות. תודה רבה".

בתחום כמו דיו או טונר למדפסת נס ציונה היא יעד מועדף ב- "דיו כמעט חינם"

אנו מגיעים לעיר לא מעט, ומספקים את התצרוכת לכל מי שהזמין אותה, מעסקים ועד פרטיים. אנו מגיעים עד לפתחו של בית העסק, ללא מאמץ, ותוך הנגשת המוצרים ללקוח מהר מאד. בדיו כמעט חינם המוצרים נבדקים בקפידה, לא כל מי שמניח על המדפים שלנו ראשי דיו וטונרים יזכה לכך שנמכור אותם. כל רכיב עובר בדיקות קפדניות, ורק מוצרים שהם 100% תקינים ובטוחים עוברים למכירה. לכן, כאן תהיו בטוחים מפני בלאי ורכיבי הדפסה פגומים.

במוצרי הדפסה כמו דיו או טונר למדפסת נס ציונה בוחרת בספקים ובמומחים שלנו כנסו ל https://www.comjet.co.il/ ובטוח תקבלו שירות מעולה – מומלץ בחום

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *