בעל עסק, הורה לתלמיד, סטודנט – לא משנה כמה אתה מדפיס, לנו בגווני דיו חשוב שלא יגמר לך הדיו או הטונר לעולם. כשמדפסת מתחילה "לעשות קולות" של יובש באמצעות הדפסה לא אחידה, זה בדיוק הזמן להרים טלפון לגווני דיו ולחפש פתרון מידי עבור דיו למדפסת אריאל והסביבה. חברת גווני דיו רואה עצמה שותפה להצלחה שלך. עם ניסיון של שנים ומגוון רחב ועשיר של לקוחות המחפשים פתרונות טונר למדפסת אריאל וכל הארץ אנחנו מתחייבים לספק מענה מקצועי, שירותי, אדיב ומהיר גם עבור העסק שלך.

כל פתרונות הדפוס לעסק שלך במקום אחד

מדפסת ללא דיו היא כמו כלי נשק ללא תחמושת, או כמו ידית לסכין גילוח רק ללא הלהבים שווה לכן בחירה נכונה של ספק ציוד ההדפסה היא חשובה ביותר. ההמלצה הגדולה שלנו בכל הנוגע לדיו למדפסת אריאל והסביבה היא ללכת על ספק דיו אחד אשר מרכז עבורכם את כל פתרונות הדיו ודואג שלעולם לא תתייבשו. הניסיון שלנו מלמד כי ישנם עסקים אשר פנו לגורמים לא כל כך מקצועיים בענף ונכוו עקב כך הן ברמת השירות והמחירים והן באספקה של מוצרים פגומים אשר לא תואמים את הסטנדרט הגבוה עבור מכשירי ההדפסה שלהם. אגב, אותם עסקים שכיוונו לחסכון משמעותי בסופו של דבר נאלצו לתקן את המדפסות שלהם או לרכוש ציוד חדש בעקבות שימוש בחיקויים זולים ולא תואמים של ראשי הדיו למדפסת באריאל והטונר למדפסת באריאל.

מה נותנים כיום ספקי הדיו והטונרים למדפסות

בשנים האחרונות תחום הדיו והטונרים השתפר רבות בכל הקשור לספקי המוצרים ,

כיום נהוג לתת לקהל הלקוחות המזמינים דיו למדפסת וטונרים במקרה של מדפסות לייזר שנה אחריות מלאה על המוצרים כולל שירות לקוחות זמין שיעזור להפעיל את הטונרים במדפסת או במקרה של תקלה יעזרו לפתור את הבעיה ,בנוסף נהוג להחליף מוצרים פגומים עד שנה מיום הרכישה של הדיו או הטונר.

מעבר לכך נושא המשלוחים חינם בהזמנות של ראשי דיו או טונרים מעל 250 -350 ₪ נהוג לתת משלוח חינם עד בית הלקוח או העסק לכן דרשו את המגיע לכם תושבי אריאל היקרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *